خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو به نوعی یک وداع با رئال مادرید بود . او گفت که افرادی در اسپانیا هستند که از او " نفرت " دارند ، بر خلاف "مطبوعات انگلیس " که همیشه با او " عادلانه " برخورد کردند . 
مربی ستوبالی که انگار کمی اختلال حواس پیدا کرده و درگیری هایش با رسانه های انگلیس یادش رفته ، گفت :" در انگلیس مرا دوست دارند . یک باشگاه است که به من ابراز تمایل کرده است . هواداران و رسانه ها نیز عاشق من هستند و با من عادلانه برخورد می کردند . "
27 فوریه 2005 ، روزی بود که مورینیو پس از بردن لیورپول در کارلینگ کاپ با نتیجه 3-2 ، انگشت روی لبهایش گذاشت . حرکتی که برخی فکر کردند که برای هواداران سرخپوش است اما این طور نبود ، این را تقدیم به مطبوعات کرده بود و در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت :" حرکتم برای بسته شدن دهان ها برای آنها نبود ، برای مطبوعات بود . آنها خیلی حرف می زدند و همه کار کردند تا چلسی را تخریب کنند . " تا در روز بردن اولین جامش با چلسی این گونه با مطبوعات محلی برخورد کند .
اما اتفاقات بامزه تری هم هست . در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی منچستر و رئال ، مربی پرتغالی از دیدن یک خبرنگار انگلیسی لبخند زد و او را با اسم کوچک صدا زد :" جیمی !" . مربی پرتغالی طوری خبرنگار اسکای را صدا زد که انگار پسر خاله اش است . اما یادش رفته بود که در زمان حضورش در چلسی خطاب به همین خبرنگار گفته بود :" من هیچ فشاری حس نمی کنم و تو هم در حدی نیستی که مرا تحت فشار بگذاری ! " در همان زمان خبرنگاران انگلیسی را به " از بین بردن اعتماد به او" در بازیکنانش "متهم کرده بود .
اما این تاکتیک مورینیو یعنی "توهم توطئه" چیز جدیدی نیست و شاید تا حدودی بتوان آن را نخ نما دانست . حتی در زمانی که از انگلیس به اینتر رفت هم مدام از روابط بدش با مطبوعات ایتالیا می گفت و از انگلیسی ها تمجید می کرد . فرستادن دستیارش آیتور کارانکا به کنفرانس های مطبوعاتی هم چیز جدیدی نیست . در انگلیس هم مدام و مدام استیو کلرک را به جای خودش به جلوی میکروفون ها می فرستاد .
بی تردید جنجالی ترین کنفرانس مطبوعاتی مورینیو زمانی بود که به لندن آمد :" مرا ببخشید . اگر کار ساده می خواستم می توانستم در پورتو روی صندلی راحتی بنشینم . چمپیونزلیگ را برده بودم و پس از خدا به من احترام می گذاشتند . به جایش در این جا هستم . ببخشید اگر مغرور و یک مربی خاص هستم . "
در فصل آخرش در چلسی اما سعی کرد که روابطش را با رسانه ها گرم کند و در تابستان قبل از رفتنش ، در لس آنجلس مدام با خبرنگاران انگلیسی گرم می گرفت . مورینیو در ماه های اخیر به شدت تلاش کرده تا دل مطبوعات انگلیس را بدست آورد و به نظر می رسد که به خواسته اش رسیده باشد .
میشل مارتین - مارکا


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 19:56 :: توسط : مهدی

http://s4.picofile.com/file/7744723652/BalonDerbiCountyDentro_54_original.jpg

مرجع خبري رئال مادريد : این روزها بحث بازبینی بازگشت های تاریخی رئال داغ است و حالا عکس از توپ بازی معروف دربی کانتی در سال 1975 در شبکه های اجتماعی قرار گرفت . 
رئال در آن سال شکست 4-1 در زمین حریف را با پیروزی 5-1 در برنابئو جبران کرد تا شبی تاریخی را رقم بزند .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:59 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 123160
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1