خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/19/primera/1358596786_404277_1358596966_noticia_normal.jpgرئال مادرید آخرین تمرینش را برای بازی در زمین تمرین والدبباس برای بازی در مستایا برگزار می کند . 
تیم خوزه مورینیو در زمین های شماره 1 و 2 والدبباس تمرین کرد که توپ مهمترین ویژگی تمرین بود و همه تمرینات با توپ برگزار می شدند . از طرفی خسوس نیز به دور از بقیه و زیر نظر کارلوس لالین ، مربی دروازه بان ها تمرین کرد .
-&#-&#-&#-&#-&#-&#
مرجع خبري رئال مادريد : گونزالو هیگوائین با زدن هر 102 دقیقه یک گل با وجود دو ماه مصدومیت ، همچنان در جمع ده نفر برتر لیگ اسپانیا از نظر میانگین گلزنی است .
ال پیپیتا در 714 دقیقه توانسته که 7 گل به ثمر برساند . او فقط در دوازده هفته در لالیگا حضور یافته است و دهمین گلزن برتر لیگ از نظر میانگین است . این در حالیست که بنزما در 901 دقیقه بازی در لیگ 5 گل به ثمر رسانده یعنی هر 151 دقیقه یک گل .


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:38 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/19/primera/1358559072_276426_1358559174_noticia_normal.jpg کریستیانو و مورینیو پس از جنجالی که سه شنبه گذشته و در رختکن برنابئو پس از بازی مرحله یک چهارم کوپا مقابل والنسیا داشتند ، دیروز دوباره با هم روبرو شدند . برخورد میان این دو خیلی سرد بود و در طول تمرین با هم صحبت نکردند . 
کریستیانو همچنان از دست مورینیو ناراحت است چرا که دلایل خشم و ناراحتی مربی پرتغالی را درک نمی کند هر چند که این اتفاق روی کارش اثری نخواهد گذاشت . عجیب این جاست که بازیکن پرتغالی یکی از گلهایش مقابل سوسیه داد را به مورینیو تقدیم کرده بود و پس از بازی از هواداران خواسته بود که وی را هو نکنند . حالا اتفاق سه شنبه گذشته باعث تضعیف روابط مربی پرتغالی و هموطنش شده است . کریستیانو نمی خواهد جنجال را ادامه دهد و دوست ندارد که باعث شود که این قضیه شرایط تیم را خراب کند . وی می داند که شرایط تیم از هر چیزی مهمتر است و سعی می کند که برای موفقیت در کوپا و چمپیونزلیگ فارغ از هر اتفاقی در خدمت تیم باشد . رونالدو کسی است که در هفته های اخیر تلاش زیادی برای آشتی دادن هواداران با تیم داشته است .
درگیری مورینیو و کریستیانو در رختکن یکی دیگر از نشانه های رو به پایان بودن کار مربی پرتغالی در برنابئوست . یکی از ویژگی های مورینیو در تیمهای اخیرش این بود که همیشه با بازیکنانش روابط خوبی داشتند و آنها او را می پرستیند ، در دو فصل اول حضورش در رئال هم همین بود اما امسال به نظر می رسد که وضعیت برایش طور دیگری شده است .


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 16:48 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/19/primera/1358559463_469252_1358559540_noticia_normal.jpg تردید در مورد چارچوب دروازه رئال برای بازی فردای لیگ در مستایا ادامه دارد . در حال حاضر به نظر می رسد که شانس آدان برای حضور در این بازی بیشتر باشد اما مربی پرتغالی نمی خواهد که تا لحظه آخر این تردید را برطرف کند . خود آدان اخیرا گفته بود :" نمی دانم که مقابل والنسیا بازی می کنم یا نه . مورینیو کسی است که تصمیم گیری می کند . " 
در حقیقت فعلا برنامه مربی پرتغالی این است که به آدان در چند بازی لالیگا فرصت دهد تا کاسیاس با فراغ بال به بازیهای کوپا و چمپیونزلیگ فکر کند . در بازی اخیر لیگ به علت محرومیت آدان ، نوبت کسایاس بود که درون دروازه قرار گیرد . مورینیو پس از بازی پامپلونا نیز به پدید آوردن ابهام ادامه داده بود :" نمی شود گفت که چه کسی مقابل والنسیا بازی می کند . " در بازی کوپای سه شنبه گذشته ، کاسیاس بازی کرد . کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا سه بازی پیاپی است که گل نخورده است و طبیعتا " دلیل فنی " عامل نیمکت نشینی او نخواهد بود اما به احتمال زیاد ، آدان یکشنبه برای سومین بار در لالیگای امسال در ترکیب قرار می گیرد .
آمار نشان می دهند که آمار کاسیاس به مراتب بهتر از آدان است . آدان امسال 456 دقیقه در بازیهای رسمی حضور داشته که هفت گل دریافت کرده سات ، یعنی هر 65 دقیقه یک گل . در حالی که ایکر در 2424 دقیقه 25 گل خورده است ، یعنی هر 25 دقیقه یک گل . اما آدان به نظر می رسد پس از اخراجش بالاخره فرصت بازی پیدا می کند .


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 16:48 :: توسط : مهدی

روند سامی خدیرا در رئال کاملا رو به رشد بوده و این بازیکن آرام آرام خود را به عنوان یک هافبک دفاعی مدرن و درجه یک مطرح کرده است . 
حالا وبسایت نرانسفرمارکت او را هم قیمت ژابی می داند . در حقیقت این وبسایت که متخصص قیمت گذاری روی بازیکنان است ، ارزش نقل و انتقالات هر دو بازیکن را در حال حاضر یکی می داند .
خدیرا در تابستان 2010 ، با حمایت مورینیو و با 10 میلیون یورو به رئال پیوست . در آن موقع قیمتش در بازار نقل و انتقالات نزدیک به 18 میلیون یورو بود اما به مرور زمان این بازیکن در پایتخت اسپانیا پیشرفت کرد قیمتش به 25 میلیون یورو رسید . این در حالیست که قیمت ژابی با توجه به بالا رفتن سنش افت پیدا کرده و حالا هر دو بازیکن در یک رنج قیمت قرار دارند .


http://s2.picofile.com/file/7625854080/khedira.jpg
http://s2.picofile.com/file/7625854301/xabi.jpg


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 16:45 :: توسط : مهدی


as
http://img.kiosko.net/2013/01/19/es/as.200.jpg
جلسه برای کاکا
گالیانی سه شنبه برای مذاکره به مادرید آمده بود
"در صورتی این بازیکن را می خریم که سه طرف به توافق برسند "
نمایش این بازیکن در میلان به مذاق باشگاه خوش نیامد

marca
http://img.kiosko.net/2013/01/19/es/marca.200.jpg
کریستیانو به مورینیو :" من همه کاری برایت کردم ، درست نیست که از من انتقاد کنی "
رونالدو از دست مربی ناراحت است
مورینیو او را الگویی برای بقیه می بیند
نیمکت شیک در مستایا / ژابی استراحت می کند


 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 16:43 :: توسط : مهدی

بازی فوتبال بین تیم های والنسیا ورئال مادرید ودر هفته بیستم از دور برگشت لیگای اسپانیا لالیگا به میزبانی والنیسا در ورزشگاه مستایا (Mestalla)به داوری تیکسیرا ویچنز (J.A. Teixeira Vitienes) در تاریخ یکشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۱۳ و ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ راس ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده و مستقیم

یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ منتظر باشید

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/4/4d/Real_madrid_logo.png/140px-Real_madrid_logo.png vshttp://www.futbolwallpapers.com/avatars/valencia.png  

رئال مادرید - والنسیا

یک شنبه ،اول بهمن ماه
هفته بیستم لالیگا
مستایا
23:30

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 16:40 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/18/primera/1358465422_585321_1358465471_noticia_normal.jpgدو روز اخیر برای کریستیانو رونالدو خیلی سخت بودند . همچنان صدای فریادهای مورینیو در رختکن پس از بازی با والنسیا در گوشش می پیچد . دغوایی که برای ستاره رئال غیرقابل فهم به نظر می رسد چرا که او در این بازی هم با تمام وجودش بازی کرد و حتی جلوی 1-1 شدن نتیجه را گرفت . در دقیقه 45 شوت درون محوطه جریمه پارخو را به شکلی فوق العاده دفع کرد و نگذاشت توپ به کاسیاس برسد . 
برنابئو به خوبی ستاره اش را درک می کرد و تعصب مثال زدنی وی را ارج می نهاد . هواداران پس از دو موقعیتی که برابر گوایتا خراب کرد ، فریاد " کریستیانو ، کریستیانو ، کریستیانو " سر دادند . در حقیقت آنها وقتی بازیکنی در تمام مدت بازی با تمام نیروش حاضر می شود ، این را درک می کنند .
کریستیانو در دو روز اخیر در کنار خانواده و پسرش بود و با لبخند ظاهری ، استراحت دو روزه پس از بازی با والنسیا را در کنارشان جشن گرفت اما مدام داشت به حرفهای تند مربی خودش فکر می کرد اما تنها دو کلمه می تواند درون او و حالتش نسبت به مربی را توصیف کند : نا امیدی و درک نکردن .
نا امیدی شدید به این خاطر که کریستیانو هرگز تا پیش از این با هموطنش مشکلی نداشت . دو هفته پیش ، بعد از یکی از گلهایش مقابل سوسیه داد ، ستاره پرتغالی به رختکن رفت تا پس از هو شدن مربی تیم برای ماجرای کاسیاس توسط برنابئو ، از او حمایت کند . کریستیانو در صحبت هایش پس از بازی از هواداران خواست که هو کردن مربی را بس کنند و متحد باشند تا تیم به اهدافش برسد .
از طرفی مورینیو نمی تواند درک کند که مورینیو عملکردش درون زمین را زیر سوال برده باشد . اگر اتفاقی در مورد کریستیانو نسبت به هفت سال اخیر افتاده باشد ، آن در خدمت تیم بودنش است . رونالدو حالا کالما در خدمت تیم است و نمی تواند درک کند که مربی رئال این گونه عملکردش را زیر سوال ببرد و سرش داد بزند . شوت به دروازه به جای پاس دادن به هیگوائین یا بد اوت انداختن نمی تواند دلیلی برای زیر سوال بردن رونالدو باشد . اطرافاین کریستیانو تائید می کنند که وی از این که مربی تعصب و حرفه ای گری او درون زمین را زیر وسال برده ، ناراحت است چرا که خودش معتقد است که مثل همیشه با صد در صد قوایش بازی کرده است .
این در حالیست که مورینیو هرگز در زمانی که این ستاره بازی درخشانی مقابل حریفان ارائه می کند ، حرفی نمی زند و حتی شخصا از او تمجید نمی کند .
بی تردید رونالدو بهترین بازیکنی است که پس از دی استفانو گام به استادیوم برنابئو گذاشته است . فقط اوست که می تواند در 173 بازی 174 گل بزند . اگر قرار باشد سر کسی فریاد کشیده شود ، آن په په است که می توانست یک هفته زودتر جراحی کند اما از تعطیلات دلپذیرش در پورتو لذت برد و کاملا بی خیال رئال ، پس از بازگشت به والدبباس زیر تیغ جراحی رفت .
توماس رونکرو


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 16:51 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/18/primera/1358465189_638693_1358465250_noticia_normal.jpg کاکا ابایی از افشا کردن این قضیه ندارد : آرزویش بازگشت به میلان است . در روز استراحت رئال در چهارشنبه گذشته ، او به همراه خانواده اش به شهری برگشت که شش سال در آن توپ می زد . اسکای اسپورت توانست که از او مصاحبه ای بگیرد که می گفت :" برای من شرایط مشکلی است . اگر رئال و میلان به توافق برسند ، حاضرم که برای بازگشت به این جا فداکاری کنم . "
گائتانو پائولیلو ، وکیل او چهارشنبه گذشته در ویا توراتی ، مقر باشگاه میلان بود تا با آدریانو گالیانی ، نایب رئیس این باشگاه دیدار کند . دیروز دوباره این دو با هم جلسه داشتند و در کنار آریدو برایدا ، مدیر ورزشی باشگاه روسونری جلسه برگزار کردند .
گالیانی پس از این جلسه به مطبوعات ایتالیا گفت :" با رئال مذاکراتی کردیم اما نمی توانم اطلاع بیشتری بدهم . البته از حرفهایش خوشمان آمد ... " البته این را هم باید در نظر گرفت که دیروز اسپورت مدیا ست افشا کرد که مینو رایولا ، وکیل بالوتلی دیروز به مقر میلان آمده تا این بازیکن ایتالیایی را پیشنهاد بدهد که دستمزدش خیلی کمتر از کاکاست ...
میلان می خواهد که تا آخر فصل 14-2013 ، شماره 8 رئال را به طور قرضی به خدمت بگیرد ، مثل کاری که دورتموند برای خرید شاهین کرد . اما مشکل این جاست که رئال مادرید حاضر به فروش قرضی نیست و می خواهد بخشی از 67 میلیون یورویی که برایش به باشگاه ایتالیایی دادند بازگردانده شود .
شبکه تلویزیونی رسمی باشگاه میلان اعلام کرد که حتی برلوسکونی ، شخصا تماسی با پرز داشته تا در مذاکرات تسریغ ببخشد . تا روز 12 بهمن فرصت وجود دارد تا این انتقال رسمی شود . کارول سلیکو ، همسر کاکا در صفحه توئیترش ابراز امیدواری کرد که خانواده اش هر چه زودتر به میلان بگرردند .
کاکا چهارشنبه به همراه همسرش کارول به خرید رفت و شام را با چند دوست و هم تیمی سابقش در باشگاه روسونری خورد . بازیکن برزیلی با دوست و هموطنش روبینیو و آباته و آنتونینی ، دو دوست سابقش در میلان شام خورد . این ملاقات در رستوران غذای ژاپنی "فینگر " برگزار شد که سیدورف صاحب آن است و همه با هم سوشی سرو کردند .

خوشبینی گالیانی " این انتقال به صلاح ما ، کاکا و رئال است "
گالیانی ، نایب رئیس میلان روز جمعه گفت که این انتقال می تواند به صلاح هر سه طرف باشد ، هم دو باشگاه و هم خود بازیکن ، هر چند که دستمزد بازیکن مشکل ساز است .
نایب رئیس میلان گفت :" انتقال کاکا به صلاح هر سه طرف است ، ما ، کاکا و رئال مادرید . اما با توجه به شرایط اقتصادی ایتالیا ما نمی توانیم دستمزدش را بپردازیم و باید به فکر راهکار مناسب بود . "
اما گالیانی تلاش های تیمش برای خرید ماریو بالوتلی به جای کاکا را تکذیب کرد و گفت :" فقط یک مذاکره در حال انجام است و آن هم ریکی است . "
مدیر باشگاه روسونری گفت که " عشق " هواداران میلان به بازیکن برزیلی " هرگز " به اتمام نمی رسد و تائید کرد :" زمای ناچار شدیم که کاکا را بفروشیم و حالا باید دید که می توان او را بازگرداند یا نه . "
گالیانی دیروز شخصا تماسی با پرز داشته تا در مورد کاکا مذاکره کند و او را برای دو سال و نیم به صورت قرضی به خدمت بگیرد ، یعنی تا پایان دوره قراردادش .
گاتزتا مدعی است که پرز این احتمال را فعلا رد نکرده اما زمان برای فکر کردن خواسته است . از طرفی کاکا حاضر شده که دستمزدش را به سالانه 7.5 میلیون یورو برساند اما مشکل این جاست که میلان حاضر نیست که بالای 5 میلیون یورو بپردازد . کاکا خودش گفته بود :" از میلان خیلی ممنونم اما با رئال قرارداد دارم . نمی دانم که آنها مرا به صورت قرضی می فروشند یا نه ... اما اگر توافق حاصل شود شرایط خوشایندی خواهد بود ، هم برای من و هم برای رئال . "


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 16:42 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/18/primera/1358466962_240827_1358467009_noticia_normal.jpg " دیدن بازی خدیرا خوشایند است ، این که چطور توپ می رباید و به حملات اضافه شود . شاید زیاد بازیش به چشم نیاید اما ما کارش را دوست داریم در روند خوبی است . "کارانکا در مورد طرز فکر مورینیو در مورد عملکرد خدیرا پس از تشویق شدنش توسط برنابئو این را گفت . 
تشویق شدن توسط برنابئو ، نشان از بازی خوب بازیکن آلمانی داشت . به بنزما پاس گل داد اما بی تردید یکی از مهمترین عناصر بازی رئال بود . جالب این که او در مرحله قبلی کوپا و بازی با سلتا در برنابئو نیز یک گل زیبا با پشت پایش زده بود .
خدیرا حالا با چهار پاس گل در این فصل ، رکورد فصل گذشته اش که سه پاس گل بود را شکسته و توانسته که خود را به عنوان یک عنصر هجومی مهم در تیم مطرح کند .
خدیرا کم کم در رئال پستی که در تیم ملی المان داشت را به دست آورده و به همین خاطر راحت تر بازی می کند . در گذشته گفته می شد که نقش او در تیم ملی آلمان پر رنگ تر است اما به نظر می رسد که حالا در رئال هم دارد خودی نشان می دهد .
خدیرا حتی در تیم مورینیو گاهی مهاجم کاذب می شود . با قوای بدنی خود و با توجه به این که می داند کسی حواسش به او نیست ، از خط هافبک حرکت می کند و به حملات اضافه می شد . مورینیو امسال از این ویژگی سامی بیشترین بهره را برده است .
خدیرا در بهترین لحظاتش از زمان پیوستن به رئال است . هرگز کسی او را یک خرید بزرگ نمی دانست اما با وجود انتقادات ، او توانست که به یکی از معدود خریدهای خوب مورینیو شود .
نقش خدیرا در رئال زمانی به چشم آمد که شش بازی را در این فصل به علت مصدومیت از دست داد . غیبتش مقابل دورتموند در وست فالن کاملا تیم را به بیراهه کشانده بود . در حال حاضر فقط اسین رقیبش در خط هافبک است که این بازیکن در آخر فصل به چلسی بر می گردد و البته نسبت به دوران اوجش خیلی افت کرده تا با سامی قابل مقایسه نباشد . مودریچ نیز کارایی تدافعی او را ندارد .


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 16:39 :: توسط : مهدی

فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران بازیهای هفته 21 لالیگا را اعلام کرد که قضاوت بازی رئال و ختافه به گونزالس گونزالس سپرده شد . 
این بازی یکشنبه هشتم بهمن ساعت 14:30 در برنابئو برگزار می شود که قضاوتش به گونزالس سپرده شده است .


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 15:16 :: توسط : مهدی

سانتیاگو کانیزارس ، دروازه بان اسبق رئال و والنسیا در مورد قضاوت مونز فرناندز در بازی اخیر دو تیم گفت :" مطمئنا خود او از قضاوت خودش و دستیارانش ناراحت خواهد بود . داور نباید ستاره اصلی یک بازی باشد اما مونیز بود .البته دو تیم باید کار خودشان را بکنند و بعد ببینند که دفعه بعد بخت با داور یار خواهد بود یا خیر . " 
وی در مورد تاثیر گذاشتن اعتراضات رئالی ها به داوری روی قضاوت مونیز گفت :" من خودم را جای مونیز می گذارم که در حالی به برنابئو آمده ام که فشار روی من به اندازه بنزما و سولدادوست . استادیوم بزرگی است و فکر نمی کنم که در جریان بازی این چیزها اصلا یاد آدم باشد . "
کانیازارس در مورد مسئله نیمکت نشینی کاسیاس گفت :" آدان دروازه بان خوبی است اما ایکر بهترین است . مورینیو به دنبال یک انگیزه برای ایکر بود . هرگز فکر نمی کرده که آدان دروازه بان بهتری است چرا که هیچ کس این را باور ندارد ."


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 9:42 :: توسط : مهدی

فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال بهترين دروازه بانان جهان در 25 سال اخير (2012-1987) را معرفي کرد و جيان لوئيجي بوفون بالاتر از ايکر کاسياس و ادوين فن در سار در صدر فهرست بهترين دروازه بانان قرار گرفت.

بوفون که مدتي پيش از سوي همين نهاد به عنوان بهترين دروازه بان قرن بيست و يکم معرفي شد، اين بار هم موفق شد کاسياس، دروازه بان رئال و تيم ملي اسپانيا را پشت سر بگذارد و عنون بهترين دروازه بان نيم قرن اخير را به خود اختصاص بدهد.

البته او اين بار رقباي بزرگ ديگري مانند پيتر اشمايکل، خوزه لوئيس چيلاورت و والتر زنگا را نيز پشت سر گذاشت.

در بين 10 نفر او اين فهرست 140 نفره، دروازه بانان بزرگي مانند آندوني سوبي ساره نا و کلوديو تافارل نيز ديده مي شوند. تنها دروازه بان آسيايي حاضر در اين فهرست، محمد الدعايه عربستاني است که در رتبه هشتاد و هشتم قرار دارد.

بهترين دروازه بانان 25 سال اخير از نگاه IFFHS به شرح ذيل مي باشند:

1- جيان لوئيجي بوفون (ايتاليا) با 226 امتياز

2- ايکر کاسياس (اسپانيا) با 213 امتياز

3- ادوين فن در سار (هلند) با 201 امتياز

4- پيتر اشمايکل (دانمارک) با 179 امتياز

5- اوليور کان (آلمان) با 162 امتياز

6- پتر چک (جمهوري چک) با 154 امتياز

7- خوزه لوئيس چيلاورت (پاراگوئه) با 146 امتياز

8- والتر زنگا (ايتاليا) با 132 امتياز

9- آندوني سوبي زارتا (اسپانيا) با 132 امتياز

10- کلوديو تافارل (برزيل) با 130 امتياز

11- ميشل پرودوم (بلژيک) با 124 امتياز

12- فابين بارتز (فرانسه) با 115 امتياز

13- ديويد سيمن (انگلستان) با 114 امتياز

14- نلسون ديدا (برزيل) با 109 امتياز

15- ويتور بايا (پرتغال) با 94 امتياز

16- جيانلوکا پاليوکا (ايتاليا) با 90 امتياز

17- فرانچسکو تولدو (ايتاليا) با 82 امتياز

17- ويکتور والدس (اسپانيا) با 82 امتياز

19- ينس لمن (آلمان) با 81 امتياز

20- ژوليو سزار (برزيل) با 76 امتياز

21- بودو ايگنر (آلمان) با 71 امتياز

21- هانس فن بروکلين (هلند) با 71 امتياز

23- روبرتو کارلوس آبوندانزيري (آرژانتين) با 68 امتياز

24- سرخيو خاوير گوئه گوچه آ (آرژانتين) با 66 امتياز

25- آندرياس کوپکه (آلمان) با 64 امتياز

26- خورخه کامپوس (مکزيک) با 62 امتياز

26- پيتر شيلتون (انگليس) با 62 امتياز

28- توماس راولي (سوئد) با 61 امتياز

29- رينات داسايف (شوروي) با 57 امتياز

30- آنجلو پروتزي (ايتاليا) با 56 امتياز

30- نويل سوتال (ولز) با 56 امتياز

32- خوزه مانوئل رينا (اسپانيا) با 54 امتياز

33- روجريو سني (برزيل) با 53 امتياز

34- خوزه سانتياگو کانيزارس (اسپانيا) با 51 امتياز

35- ژان ماري فاف (بلژيک) با 49 امتياز

36- يرزي دودک (لهستان) با 48 امتياز

37- ايگور آکينفيف (روسيه) با 47 امتياز

38- اسکار ادواردو کوردوبا (کلمبيا) با 38 امتياز

38- برنارد لاما ( فرانسه) با 38 امتياز

40- تيموتي متئو هاوارد (آمريکا) با 36 امتياز

40- پاتريک بونر (جمهوري ايرلند) با 36 امتياز

40- مانوئل نوير (آلمان) با 36 امتياز

43- خوستو ويلمار ويلار (پاراگوئه) با 34 امتياز

44- ديميتري خارين (روسيه) با 33 امتياز

45- سباستيانو روسي (ايتاليا) با 32 امتياز

46- فرناندو نستور موسلرا (اروگوئه) با 29 امتياز

47- گرگوري کوپه (فرانسه) با 28 امتياز

47- هارالد شوماخر (آلمان) با 28 امتياز

49- روشتو رچبر (ترکيه) با 27 امتياز

50- مارتن استکلنبرگ (هلند) با 26 امتياز

50- لوئيز گابلو کونجو (کاستاريکا) با 26 امتياز

50- آرملينو دونيزتي کوالياتو “زتي” (برزيل) با 26 امتياز

53- هوگو لوريس (فرانسه) با 25 امتياز

55- کريستين آبياتي (ايتاليا) با 24 امتياز

58- رنه آدلر (آلمان) با 23 امتياز

59- برد فريدل (آمريکا) با 21 امتياز

60- کارلوس روآ (آرژانتين) با 19 امتياز

88- محمد الدعايه (عربستان) با 11 امتياز

88- لوکا مارکه جياني (ايتاليا) با 11 امتياز

88- گابور کرالي (مجارستان) با 11 امتياز

95- کارلو کوديچيني (ايتاليا) با 10 امتياز

95- سمير هاندانوويچ (اسلووني) با 10 امتياز

112- ژول باتس (فرانسه) با 8 امتياز

130- مانوئل آلمونيا (اسپانيا) با 4 امتياز

130- لوکا بوچي (ايتاليا) با 4 امتياز

130- داويد ده خه آ (اسپانيا) با 4 امتياز

140- استفانو تاکوني (ايتاليا) با 2 امتياز


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 9:35 :: توسط : مهدی

وکلای کاکا اخیرا با آدریانو گالیانی مذاکره کرده اند تا زمینه ساز بازگشت بازیکن برزیلی شوند . میلان او را فقط به صورت قرضی تا پایان فصل می خواهد و رئال می خواهد این بازیکن را بفروشد . 
کاکا و همسرش چهارشنبه گذشته در میلان بودند که بازیکن برزیلی در این فرصت با هموطنش روبینیو دیدار کرد . شماره 8 رئال در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفت :" شرایط خوبی برای من و رئال نیست . بهتر است که راهکاری پیدا شود که صلاح من و صلاح رئال در نظر گرفته شود . "
کاکا مذاکراتی با میلان و فلومیننزه داشته است . وی در مورد باشگاه ایتالیایی می گوید :" دوست خوبی در آن جا دارم و دوست دارم که دوباره در ان جا باشم . "


ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 8:25 :: توسط : مهدی

تبلیغات جدید کفش نایک با حضور کریس

Download

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 21:19 :: توسط : مهدی

اربلوا 30 ساله شد

دانلود

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 21:17 :: توسط : مهدی

http://s2.picofile.com/file/7623919458/1358436555_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg

ایکر کاسیاس نماد فوتبال اسپانیاست . کاپیتانی که نقش موثری در سه جام تاریخی اسپانیا داشت و طلسم هایی که تا سال 2008 وجود داشت را از بین برد .
حالا قرار است که کاپیتان رئال مادرید تبدیل به چهره اصلی موزه فدراسیون فوتبال اسپانیا شود . عکسی از ایکر ، بر سر در این موزه قرار می گیرد و جمله " یک کاپیتان اسطوره ای " بر آن نقش می بندد .
اسپانیا تبدیل به اولین تیم تاریخ شده که سه جام بزرگ را برای سه بار پیاپی برده است و حالا قرار است که این موزه با نام " تالار قرن بیست و یکم ، اسپانیا دنیا را فتح می کند " شکل بگیرد . یک بازسازی که شرایط موزه را به کل عوض خواهد کرد .
عکسی از کاسیاس با پرچم تیم ملی اسپانیا ، بر سر در این موزه نقش بسته است . ایکر بزرگترین رابط بین اسپانیای آراگونس و تیم دل بوسکه است .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 21:15 :: توسط : مهدی

کلیپ سایت رسمی درباره 3 پیروزی متوالی رئال در مستایا در بازی های اخیر

دانلود

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 21:14 :: توسط : مهدی

تبلیغ جدید رونالدو برای نایک (GIF)


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 21:11 :: توسط : مهدی

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا در رده دوم بهترین دروازه بان ربع قرن اخیر (1987 تا 2011) به انتخاب کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال قرار گرفت . 
دروازه بان یوونتوس ، جیجی بوفون در رده اول قرار گرفت و با 13 امتیاز فاصله بالاتر از دروازه بان رئال قرار گرفت . ادوین فن در سار ، اشمایکل و کان در رده های بعدی قرار گرفتند .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 16:27 :: توسط : مهدی

مرکوریال واپور چهار ، کفش های جدیدی است که نایک برای کریستیانو تدارک دیده است .

http://s2.picofile.com/file/7623553010/1358411488_extras_albumes_0.jpg
http://s2.picofile.com/file/7623555157/1358411625_extras_albumes_0.jpg
http://s3.picofile.com/file/7623556876/1358411715_extras_albumes_0.jpg
http://s3.picofile.com/file/7623558167/1358412063_extras_albumes_0.jpg
http://s3.picofile.com/file/7623552468/1358411317_extras_albumes_0.jpg
http://s1.picofile.com/file/7623554294/1358411568_extras_albumes_0.jpg
http://s1.picofile.com/file/7623557418/1358411852_extras_albumes_0.jpg
http://s1.picofile.com/file/7623557739/1358411926_extras_albumes_0.jpg


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 16:21 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/15/primera/1358249349_243683_1358249493_noticia_normal.jpgسر الکس فرگوسن ، مربی یونایتد به فکر خرید آنخل دی ماریا ، بازیکن آرژآنتینی تیمش برای فصل آینده افتاده تا او را جایگزین رفتن احتمالی نانی کند . 
به گفته ابولا ، فرگوسن به دنبال جایگزین برای نانی است و بهترین گزینه برایش هافبک 24 ساله رئال مادرید است . فرگوسن از زمان حضور دی ماریا در بنفیکا او را می خواست اما آنخل تا 2018 با رئال قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 150 میلیون یوروست .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 13:13 :: توسط : مهدی

رئال مقابل سوسیه داد به برد شماره 2200 خود در کل تاریخ لالیگا دست یافت و حالا سعی می کند که این روند را بهبود بخشد . 
از طرفی رئال برابر سوسیه داد برای 1191 مین بار پیروزی را کسب کرد . رئال از 2591 بازی در لیگ اسپانیا به 3975 امتیاز رسیده و 5451 گل زده است .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 13:10 :: توسط : مهدی

Cristiano Ronaldo vs Valencia Home (Copa del Rey 2013) (15.01.2013

DOWNLOAD

Cristiano Ronaldo Vs Valencia SKILLS (15/01/2013) Copa Del Rey [HD]

Download

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 9:11 :: توسط : مهدی

پیوستن پپ گواردیولا به بایرن از تابستان از اخبار مهم روزهای اخیر بود . حالا شایعاتی مطرح شده که قرار است که دستیار وی در آلمان ، رائول گونزالسی باشد که با توجه به سابقه حضورش در بوندسلیگا می تواند به او کمک کند . 
آشنایی رائوب با لیگ آلمان باعث شده که مربی اسبق بارسا به این فکر بیافتد که در بایرن از او به عنوان دستیار استفاده کند . باید دید که در آینده چه پیش خواهد آمد .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 8:21 :: توسط : مهدی

حرکات بسیار زیبای اوزیل مقابل والنسیا رفت کوپا ۲۰۱۳

Download

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 8:17 :: توسط : مهدی

مورینیو به کاسیاس اعتماد کرد . ایکر در این بازی با وجود آن که آدان محروم هم نبو د، در ترکیب قرار گرفت و با توپگیری هایش برای سومین بازی پیاپی دروازه اش را بسته نگه داشت . 
دیروز باز هم خوش درخشید و مقابل والنسیا نقش مهمی در گل نخوردن تیم و میسر شدن راه صعود داشت . او دوباره سن ایکر بود ، به خصوص در نیمه اول که سه بار توپ را از درون دروازه اش بیرون کشید . بهترین صحنه مربوط به دقیقه 36 و توپگیری او از ژوناس بود که برگشت همان توپ به گل بنزما تبدیل شد .
در نیمه دوم هم با گرفتن توپ سولدادو نقشی کلیدی داشت . شماره 9 والنسیا به محوطه جریمه رئال آمد اما ایکر اجازه نفس کشیدن به او را نداد .
ایکر به خوبی بازی را تحت نظر داشت ، به خوبی حواسش به تحرکات بازیکنان رئال بود ، به خصوص مارسلو که پس از بازگشتش پس از سه ماه ، کند به نظر می رسید اما ایکر هیچ ترسی نداشت .
کاسیاس در کنار کریستیانو دیشب بیشترین تشویق ها را از سکوها دریافت کرد . وقتی نامش از سوی میکروفون شنیده شد ، همه یک صدا او را صدا زدند و هواداران رئال پس از گرفتن توپش از ژوناس او را ناجی بزرگ می دانستند .
ایکر پس از بازی گفت :" مهم بود که گل نخوردیم . نتیجه خبوی گرفتیم اما ولانسیا تیم مشکلی است . سعی می کنیم که با طراوت از سد این بازی بگذریم . "


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 17:37 :: توسط : مهدی

 

تیتر روزنامه های آس و مارکا
as
http://img.kiosko.net/2013/01/16/es/as.200.jpg
رئال مادرید بوته زد ، والنسیا بخشید
والنسیا مدعی هند بودن گل هیگوائین ، سه آفساید اشتباه سولدادو و پنالتی کاروالیو بودند
والورده اخراج شد

marca
http://img.kiosko.net/2013/01/16/es/marca.200.jpg
جام زندگی
رئال مادرید در شبی که همه چیز به سودش بود در یک قدمی نیمه نهایی قرار گرفت
گزینه های مختلف : اشتباهات بزرگ داوری و توپگیری های عالی ایکر و گوایتا
سولدادو :" فشار این هفته رئال روی داوران نتیجه داد "
والورده :" باید به پای داوران افتاد "

las provincias
http://img.kiosko.net/2013/01/16/es/lasprovincias.200.jpg
خشم از داوری

20 minutos
http://img.kiosko.net/2013/01/16/es/20minutos_valencia.200.jpg
بی عدالتی در برنابئو
والنسیا به رئال باخت و به شرایط داوری که سه آفساید اشتباه گرفت و یک پنالتی را ندید معترض بودند

el grafico
http://img.kiosko.net/2013/01/16/sv/grafico.200.jpg
تسکین سفید
رئال مادرید به والنسیا در بازی رفت کوپا دل ری غلبه کرد و تا حدودی به بحران آرامش داد


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 17:37 :: توسط : مهدی

هماهنگ شدن مونیز با شرایط بازی مشکل بود . طبیعتا در چنین بازیهایی این عادی است . مونیز اما دیروز در روز خوبش نبود . اشتباهاتش به نفع رئال مادرید بودند . طبیعتا عمدی در کار نبود اما چندین اشتباه مرتکب شد . 
دستیاران مونیز در اعلام چندین آفساید اشتباه کردند که سه تایش از سولدادو بود . البته باید پذیرفت که هر سه مشکل بودند . اولی در دقیقه 21 بود . این مهاجم هم سطح آلبیول بود و داشت تک به تک می شد . دومی در دقیقه 58 بود و اسین کمی عقب تر بود . سومی در دقیقه 65 بود و باز هم آلبیول آفساید را پر کرده بود . البته سولدادو در نهایت این توپ را به تیرک زد . این سه اشتباه بزرگ کمک داور ها بودند .
مونیز نیز در محوطه های جریمه سه صحنه مشکل داشت . در دقیقه 44 ، آلبیول توپ را با سر دفع کرد که به دست کاروالیو خورد اما غیر عمدی بود و به درستی پنالتی گرفته نشد . در دقیقه 50 ، روی ارسال از ضربه آزاد ، کاروالیو ، با ژوناس برخورد داشت و او را هل داد که البته بازیکن والنسیا بزرگنمایی کرد . مونیز به صحنه نزدیک بود و پنالتی نگرفت . سومی هم مربوط به گل هیگوائین در دقیقه 72 بود . توپ را گوایتا ناقص دفع کرد و سپس به پای گواردادو و دست هیگوائین برخورد کرد . با این که احتمالا عمدی نبود اما دست هیگوائین باز بود و باید گل مردود می شد . شاید خوشحالی نکردن هیگوائین خودش یک نشانه مشخص باشد . اخراج والورده نیز درست به نظر نمی رسید چرا که این مربی معترض بود که چرا بازیکنش زودتر تعویض نشده است .
اوریزار آزپیتارته


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 17:35 :: توسط : مهدی

رئال مادرید تا جمعه به تمرینات بر نمی گردد . بازیکنان رئال دو روز استراحت می کنند و بعد کار آماده سازی برای بازی با والنسیا را آغاز خواهند کرد . 
رئالی ها بازی بعدی خود را یکشنبه آینده در زمین والنسیا و در مستایا خواهند داشت تا برای دومین بار پیاپی مقابل این تیم قرار گیرند . لالیگا از اولویت های رئال خارج شده و به همین خاطر مورینیو برای بازی لیگ خود مقابل والنسیا ، فقط دو روز با تیمش تمرین می کند .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 12:2 :: توسط : مهدی

یکی از سایت های هواداری اسپانیولی رئال مادرید به بازیکنان رئال پس از بازی با والنسیا نمره داد . 
کاسیاس 8 : با دو سوپر واکنش مقابل یوناس خودنمایی کرد و رئال را به سمت صعود نزدیک کرد .
اسین 6 : آرام آرام و در طول جریان بازی بهتر شد و کم کم بیشتر در خدمت و کمک تیم بود .
کاروالیو 6 : نشان داد که بازیکنی کارآمد برای رئال مادرید است و می تواند که هر وقت نیاز است ، به تیم کمک کند .
آلبیول 6 : در تیم خیلی پر تلاش بود و سعی کرد که در کنار کاروالیو وظایفش را به نحو احسن انجام دهد .
مارسلو 6 : از نظر بدنی نا آماده به نظر می رسید هر چند که باز هم همکاری های خوبی با کریستیانو داشت .
خدیرا 6 : کمک ژابی در تخریب بازی والنسیا بود که یک پاس گل کلیدی هم داد .
ژابی 7 : سعی کرد که رئال را از میانه زمین راه بیاندازد و کار مشکلی در مواجهه با خط هافبک والنسیا داشت اما عملکردش خوب بود .
اوزیل 8 : پر تلاش بود و شوت ها و پاس هایش در سطح بسیار بالایی بودند و به کمک تیم آمدند .
مودریچ 7 : همکاری خوبی با اوزیل داشت و چند باری تیم و خط حمله را عالی راه انداخت .
کریستیانو 7 : دو موقعیت عالی را از دست داد اما همه تلاشش را برای تیم انجام داد .
بنزما 7 : از موقعیتی که داشت بهترین بهره را برد و به کار خوبش در بازیهای حذفی ادامه داد .
دی ماریا 6 : سعی کرد که کمی از تکروی هایش پرهیز کند و بیشتر در خدمت تیم باشد .
کوئنت رائو 6 : در نیمه دوم به زمین آمد که نقشش در گل دوم با استفاده از اشتباه گوایتا خوب بود .
هیگوائین 6 : فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت اما مثل همیشه پر تلاش بود .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 12:1 :: توسط : مهدی

Real Madrid 2- 0 Valencia

0-1 : بنزما
مدیافایر
0-2 : گواردادو (به خودی)
مدیافایر
هایلایت نیمه اول : مدیافایر
هایلایت نیمه دوم : مدیافایر
دانلود گلها و هایلایت کل بازی:
92MBDOWNLOAD

 

لینک ها و لحظات حساس بیشتر در ادامه مطلب

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 11:57 :: توسط : مهدی

Real Madrid ۲ - ۰ Valencia


تصاویر و فرمت های بیشتر در ادامه مطلب

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 6:35 :: توسط : مهدی

 

as
http://img.kiosko.net/2013/01/15/es/as.200.jpg
هورا !
فقط مورینیو می داند که امشب آدان بازی می کند یا کاسیاس
کریستیانو بر می گردد
تلاش رئال برای پر کردن برنابئو با کانون های هواداری
والورده مقابل والنسیا دوباره فعال شد

marca
http://img.kiosko.net/2013/01/15/es/marca.200.jpg
مورینیو در پامپلونا از دی ماریا خشمگین شد
"اصلا بازی نمی کنی "
"وقتی دستمزدت کمتر بود خیلی بیشتر بازی می کنی ، از وقتی بیشتر شده یک ذره هم بازی نمی کنی "
دی ماریا :" این همه خطای داوری ، اشتباه نیست "
کریستیانو نجات می دهد
بازیکن پرتغالی می خواهد کوپا را حل کند و منتظر چمپیونزلیگ بماند

sport
http://img.kiosko.net/2013/01/15/es/sport.200.jpg
لائودروپ جای مورینیو
پرز فکر می کند که در صورت استعفای مربی پرتغالی ، بهترین گزینه مربی دانمارکی است
برنابئو امشب مقابل والنسیا نظر می دهد
پیکه :" مورینیو به خودش اجازه می دهد که هر کاری بخواهد انجام دهد


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 19:16 :: توسط : مهدی

رئال مادرید دوباره به شانس آوردن در بازیهای رفت و برگشتی روی آورد . حذف سلتا ، ده سال پس از آخرین جبران شکست در دور رفت برای رئال در بازیهای حذفی بود . رئالی ها با چهار گل موفق به حذف تیم گالیشیایی شدند و به مرحله بعدی کوپا صعود کردند . 
رئال البته در تاریخ 110 ساله خود همیشه بازگشت های جادویی داشته است . ده سالی بود که رئال مادرید این عادتش را فراموش کرده بود اما امسال دوباره روی دور برگشته است .
هدف اصلی تیم مورینیو در این فصل ، بردن کوپا و چمپیونزلیگ است که بی تردید روحیه بازگشت برای بازیهای حذفی به شدت کمک رئال خواهد بود .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 13:18 :: توسط : مهدی

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید با مطبوعات انگلیس در سفرش به منچستر برای دیدن یونایتد صحبت کرد . مربی پرتغالی گفت که بازی با تیم انگلیسی مثل یک فینال زودهنگام است .
مربی پرتغالی گفت :" همه می خواهند این بازی را ببینند . رئال مادرید مقابل منچستر یونایتد . سر الکس مقابل دوستش مورینیو . حیف که این در فینال نیست . خودمان می دانیم که می توانیم برنده باشیم و آن ها هم این را می بینند . "


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 8:36 :: توسط : مهدی

کنفرانس مطبوعاتی دیماریا قبل بازی با والنسیا ( جام حذفی-دور رفت )


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 19:6 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/14/copa_del_rey/1358129072_150020_1358129130_noticia_normal.jpg فاکتور مشترک شش پیروزی والورده در هفت حضورش روی نیمکت والنسیا را می تواند حضور داوید آلبلدا درون زمین دانست . کاپیتان والنسیا فقط بازی در رینو را از دست داد که تیم پاکو خمز در متسایا سه امتیاز از دست داد . 
اما شنبه گذشته آلبلدا مصدوم شد و به نظر می رسد که حداقل دو هفته از میادین دور باشد . بدین ترتیب او سه گانه تیمش مقابل رئال را از دست می دهد .
حالا والورده در نظر دارد که به جای او از پارخو استفاده کند . وی در بازی با سویا جای آلبلدا به زمین آمد ، در پست هافبک دفاعی بازی کرد و عملکردش در کارهای تدافعی مورد پسند والورده قرار گرفت . از طرفی گاگو نیز کم کم دارد از مصدومیتش ریکاوری می کند و احتمالا دقایقی مقابل رئال بازی می کند .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 19:2 :: توسط : مهدی

رونالدو: میخواهم در رئال مادرید بمانم / مورینیو بهترین مربی جهان است .

 رونالدو از هواداران خواست فرصت بیشتری به مورینیو بدهند چون مربی همیشه بهترین ها را برای باشگاه میخواهد .

رونالدو مصاحبه ای با سایت رسمی فیفا انجام داد که مشروح آنرا در زیر میخوانید .

کریستیانو، پنج سال متوالی است که برای مراسم اهدای توپ طلا دعوت می شوی و درجمع 3فینالیست نهایی هستی. از اینکه یک بار دیگر در جمع الیت های دنیای فوتبال هستی چه حسی داری؟

حس خیلی خوبی دارم.حضور در جمع برترین ها یک افتخار بزرگ است و از این بابت واقعا احساس رضایت می کنم. بدین ترتیب نشان می دهم که در کارنامه ورزشی ام سطح خوبم را حفظ کرده ام و فقط می توانم از این بابت احساس خوشبختی کنم. نسبت به اولین باری که به اینجا آمده ام ، از چه نظراتی تغییر کرده ام؟ تقریبا مثل همان موقع هستم کمی تجربه ام افزایش یافته که در طول این سالها به دست آمده ولی هنوز هم با همان انگیزه چند سال قبلم به تلاش ادامه می دهم. در مجموع همان آدم قبلی و همان بازیکن همیشگی هستم

اولین باری که به اینجا آمدی برای یونایتد بازی می کردی و حالا بازیکن رئال هستی.چه تفاوت هایی میان این دو تیم می بینی؟

اینها دوتا از بهترین تیم های دنیا هستند و به همین خاطر همیشه کسب موفقیت با این تیم ها واقعا سخت است. این تیمها نکات خوب و نکات کمتر خوب زیادی دارند.باور من براین است که فشارها در رئال مادرید به مراتب بیشتر از منچستر است.سه سال و نیم است که اینجا هستم و حس می کنم که این طور است. چون در تمام طول این سالها ما تمرکزمان را برروی فتح دهمین قهرمانی اروپایی تیم در لیگ قهرمانان اروپا قرار داده ایم. این یک هیجانی ایجاد می کند که در تمام لحظات محسوس  است.

فکر می کنی که گاهی وقتها همین سطح توقعات، روی عملکرد تیم در زمین بازی تاثیر می گذارد؟

فکر می کنم بله. فشارها بیش از حد است و گاهی وقتها روی عملکرد تیم اثر می گذارد.به همین خاطر هم هست تلاش می کنیم تا بر این فشارها غلبه کنیم که آن چیزهایی که درمورد ما گفته می شود( به ویژه در کنفرانس های خبری که هر روزه صحبت از رئال است) برروی عملکرد ما تاثیرنگذارد.در نهایت، این تصمیمی فردی است؛ که چه کسی می خواهد به این تاثیرها و به این توقعات اهمیت بدهد یا نه. آنچه روزنامه ها می نویسند، خیلی مهم نیست و به همین خاطر نباید بیش از حد به این موضوع پرداخت.

فکر می کنی که شروع بی ثبات رئال در رقابت های این فصل، فشارها را برروی تیمتان بیشتر کرده؟

ما رقابت های این فصل لالیگا را خوب شروع نکردیم؛ این کاملا درست است. می دانیم که در رقابت های لالیگا کار خیلی سختی داریم ولی در دنیای فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. ما به تلاش کردن و برد در بازیهای پیش رویمان ادامه می دهیم تا ببینیم که چطور خواهد شد. به علاوه لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری هم پیش روی ماست؛ جامهای زیادی برای کسب کردن پیش رو داریم.

با درنظر داشتن شرایط، فکر می کنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اولویت اول رئال باشد؟

بله، قطعا همین طور است. کسب دهمین قهرمانی اروپایی چیزی است که همه مادریدی ها می خواهند.این خواسته کاملا روشن ماست. پارسال تا یک قدمی کسب این قهرمانی پیش رفته بودیم ولی ناکامی درمرحله نیمه نهایی واقعا ناامید کننده بود. خوشبختانه حالا این شانس را داریم تا امسال، انتقام پارسال را بگیریم. البته امسال سختی کار ما بیشتر شده و باید مقابل یونایتد قرار بگیریم. کار آسانی نخواهد بود و به نظر من احتمال صعود برای هریک از دو تیم 50،50 است. ولی من اعتماد به نفس و روحیه زیادی دارم.

حس می کنی که اگر رئال مادرید مثل قبلش بازی کند، می توان این تیم را مدعی صعود به دور بعد دانست؟

هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. ولی اگر با حداکثر توانمان بازی کنیم، تیم واقعا خوبی هستیم. نباید فراموش کرد که منچستریونایتدش روند خوبی در رقابت های این فصل داشته و با برتری خوبی درلیگ برتر صدرنشین است ولی درعمل، اگر در سطح همیشگی خودمان بازی کنیم، می توانیم از آنها پیشی بگیریم. برای این کار باید متحد باشیم و گروهی کار کنیم؛ یعنی همان کاری که در خیلی از بازیهای دیگر انجام داده بودیم.

ناکامی های رئال در لالیگا و فاصله با صدر جدول باعث شده تا شعارهایی علیه مورینیو به گوش برسد.نظر تو دراین باره چیست؟

مردم هرطور که بخواهند خودشان را ابراز می کنند و نظرات انها قابل احترام است.هرچند که من بر این باور هستم که باید کمی صبور باشند. من مطمئنم که مورینیو همیشه بهترین ها را برای تیم می خواهد و تا پای جانش از رئال دفاع می کند. این چیزی است که همه ما که در کنار او هستیم، این را می دانیم ولی نظر جمعی هم قابل احترام است. به نظر من مورینیو بهترین سرمربی دنیاست؛ با تمام تجربیاتی که دارد و تمام موفقیت هایی که کسب کرده

تو هم جنجالهایی را داشته ای که همه از آن مطلع شدند.فکر می کنی که چرا تا این حد جنجال در اطرافت ایجاد می شود؟

نمی دانم. نمی توانم با قاطعیت 100% پاسخ بدهم. خودمن هم این سوال را از خودم می پرسم. کسانی مرا می شناسند که کنار من بازی کرده اند و آنها می دانند که من چه شخصیتی دارم. کسانی که من را نمی شناسند هم می توانند هرچه می خواهند بگویند و هرطور که می خواهند فکر کنند. من به کسانی که از من انتقاد می کنند احترام می گذارم؛ چون می دانم که این نظراتی که درمورد من دارند، درست نیست. باید یاد گرفت که چطور با این شرایط کنار آمد. چون این بخشی از زنندگی تمام بازیکنان و عملا  تمام انسانهاست.

 یکی از موارد جنجالی این فصل احتمال جدایی تو از رئال و پیوستن به تیم دیگری بود. آیا چنین موضوعی را برای آینده مدنظر داری؟

من می خواهم تا پایان قراردادم در رئال بمانم.این را کاملا روشن و واضح می گویم. بعد از آن نمی دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد

 به موضوعات فردی تر بپردازیم. فکر می کنی که این موفقیت های کسب شده درکارنامه ورزشی ات را مدیون چه چیزی هستی؟

فکر می کنم که من بامهارت بودم و برای دستیابی به اهداف مدنظرم خیلی تلاش کردم. باید فروتنی داشت تا بتوانی بفهمی که چه چیزهایی کم داری و رو به جلو حرکت کنی. در طول کارنامه ورزشی ام، همیشه به دنبال یادگیری و رشد و کسب جام های بیشتر بودم.من واقعا بلند پرواز هستم و همیشه می خواهم ببرم و قهرمان شوم و می خواهم تا زمانی که با فوتبال خداحافظی می کنم هم به این روند ادامه دهم

*در خارج از زمین چمن هم خبرای متعددی درمورد تو به گوش می رسید؛ مثل خبر تولد پسرت

این بهترین اتفاق در زندگی من بود و واقعا غرورانگیز است. حضور او باعث شده تا من خوشبخت باشم

*دوست داری که او هم فوتبالیست شود؟

او هر شغلی که خودش دوست داشته باشدرا انتخاب خواهد کرد. قطعا من دوست دارم که فوتبالیست شود و تلاش می کنم تا کمی او رابه فوتبال نزدیک کنم؛ ولی تصمیم گیری با اوست و او هر تصمیمی که بگیرد من از او حمایت می کنم.

*صحبتهای زیادی درمورد کریس فوتبالیست به گوش می رسد ولی خیلی کم درمورد آنچه تو در خارج از زمین چمن انجام می دهی صحبت می شود. در وقت های آزادت چه کارهایی می کنی؟

من دوست دارم در وقت های آزادم، کارهایی که در زمان کار کردنم نمی توانم بکنم را انجام دهم. مثلا دوست دارم کنار خانواده ام باشم؛ سفر کنم، به گردش بروم؛ مسابقات بسکتبال و تنیس را تماشا کنم و درکنار پسرم باشم. فوتبال در ورزشگاه است و در خارج از ورزشگاه دوست دارم یک انسان نرمال باشم.

 مشهور بودن چطور است؟ دلت نمی خواست که یک فرد کمتر مشهور باشی؟

بازیکن فوتبال بودن مسائل و نکات مثبت دارد ولی گاهی وقتها نکات دیگری هم دارد که چندان خوب نیستند. زندگی و مسائل عادی را از دست می دهی و در برخی شرایط می توانستی اگر یک انسان سرشناس نبودی، لذت بیشتری ببری و ولی این حرفه ای است که من برگزیده ام و اصلا احساس پشیمانی نمی کنم

برای پایان این گفتگو، دراین برهه از زندگی فوتبالی ات احساس خوشبختی می کنی؟

واقعیتش را بخواهید بله؛ کاری که دوست دارم را انجام می دهم و از انجام آن لذت می برم.می دانم که یک خوش شانس هستم و از این بابت احساس رضایت می کنم.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 19:0 :: توسط : مهدی

تمرینات 14 ژانویه
 

به ادامه مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 18:56 :: توسط : مهدی

رئال مادرید 90-54کاناریا





ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 18:51 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 123166
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1