شانس بالای فیکس شدن دیگو لوپز برابر گرانادا
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/02/01/primera/1359683146_788451_1359683203_noticia_normal.jpgمورینیو در حال بررسی احتمال فیکس شدن دیگو لوپز در بازی شنبه در لوس کارمنس است . این دروازه بان که جمعه گذشته خریده شد ، در الکلاسیکو عملکردی درخشان داشت و طبیعتا مربی که می داند او نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارد ، پذیرفته که باید بیشتر به او فرصت دهد . او در سویا در فصل 13-2012 فقط در سیزده درصد دقایق ممکن حضور پیدا کرده بود . 
البته احتمال استفاده از آدان برابر گرانادا هم منتفی نیست چرا که پس از نیمکت نشینی در چهارشنبه گذشته می تواند به ترکیب برگردد اما دیگو لوپز با 3.5 میلیون یورو خریده شده تا بازی کند و در الکلاسیکو در دومین دوره اش در رئال مادرید عملکردی تماشایی به جای گذاشت . او یک گل خورد که البته در تک به تک با سسک کار دیگری از دستش بر نمی آمد اما سه واکنش مطمئن داشت . روی شوت آلوس در دقیقه 62 حرکتش زیبا بود و در دقیقه 88 نیز ضربه جوردی آلبا را تماشایی گرفت . کارانکا در موردش گفت :" دیگو را به خاطر تجربه اش انتخاب کردیم و اشتباه نکردیم . وقتی یک دروازه بان آرامش را ساطع می کند ، برای همه خوب است . "
دیگو لوپز پس از فصل نا آرام در سویا حالا با آرامش به رئال ملحق شده است . او که در ویارئال دروازه بان ثابت بود ، مقابل پالوپ باتجربه در سویا فرصت پیدا نمی کرد .
دروازه بان جدید رئال کارش را به عنوان یار فیکس در سویا شروع کرد اما پس از اخراج شدنش در هفته دوم جایگاهش را تا هفته چهاردهم از دست داد . سپس شش بازی پیاپی در ترکیب قرار گرفت اما در آخرین بازیش پیش از پیوستن به رئال برابر ختافه روی نیمکت نشست . این دومین بازی لیگ برای اونای امری بود . او کلا از 1800 دقیقه ممکن در سویا فقط در 663 دقیقه حضور داشت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 14:26 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 123183
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1