دیگو لوپز ، مارسلو و کایخون ، بازیکنان محبوب برای بازی امشب در نظرسنجی ها
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

در حالی که برخی اطرافیان مورینیو از شانس بالای حضور آدان در ترکیب بازی امشب خبر می دهند ، به نظر می رسد که دیگو لوپز گزینه مطمئن تر و محبوب تر برای هواداران رئال است . در ترکیب مورد نظر کاربران مارکا ، کایخون و مارسلو نیز مورد علاقه هواداران برای رسیدن به ترکیب هستند . 
در ترکیب مد نظر هواداران رئال در الکلاسیکو با 35 هزار رای در نظرسنجی مارکا ، نام این نفرات به چشم می خورد : دیگو لوپز ، واران ، آلبیول ، مارسلو ، خدیرا ، ژابی ، کایخون ، اوزیل ، رونالدو و بنزما .
شاید مورینیو حرف آخر را بزند اما نظر هواداران چیز دیگری است . آنها دوست ندارند که اسین با توجه به بازیهای ضعیفش در پست دفاع کناری ، دوباره در این پست قرار گیرد و ترجیح می دهند که آربلوا در پست دفاع چپ نباشد . کایخون هم توسط هواداران به مودریچ ترجیح داده شده هر چند که به نظر می رسد که مربی پرتغالی سیستم تدافعی تر را ترجیح می دهد .
در مورد ترکیب مد نظر کاربران مارکا برای بارسا نیز ، ترکیب قابل پیش بینی است : پینتو ، آلوس ، پویول ، پیکه ، آلبا ، ژاوی ، بوسکتز ، سسک ، پدرو ، مسی و اینیستا .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 18:6 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 123171
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1