کریستیانو ، خطرناک تر از مسی در نیم ساعت اول الکلاسیکوها
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

کریستیانو رونالدو یک فوتبالیست خوفناک در دقایق آغازین الکلاسیکوست در حالی که حضور مسی در دقایق پایانی نیمه اول مشهود تر است . پس از بررسی 16 تقابل این دو ستاره در رئال و بارسا می توان این را درک کرد . مسی هرگز در پانزده دقیقه اول نتوانسته که به رئال گل بزند و پانزده دقیقه پایانی نیمه اول هم تنها لحظه ایست که کریستیانو در آن ، گل وارد دروازه بارسلونا نکرده است . 
از ده گلی که کریستیانو به بارسا زده ، چهار تایش در یک سوم آغازین بازی ها بوده است . در این دقایق ، بازیکن پرتغالی 46 درصد از توپهایش را ربوده و شوت هایش به چارچوب دقت بیشتری داشته اند : 45 درصد . در حالی که مسی در نیم ساعت آغازین فقط یک گل زده و پنج شوت به چارچوب داشته است .
پس از 30 دقیقه اولیه ، بازیکن آرژانتینی در یک ربع آخر نیمه اول واکنش نشان می دهد . او در این لحظات چهار گل زده ، 8 شوت به چارچوب زده و 8 توپ ربوده است . جالب این که هر 3 کارتی که کریستیانو در الکلاسیکوها گرفته در همین یک ربع پایانی نیمه اول بوده است .
در نیمه دوم توان هر دو بازیکن یکسان است . در نیم ساعت پایانی ، هر دو بازیکن 4 گل و 26 شوت داشته اند و کمترین توپ را لو داده اند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 13:16 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 123210
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1