کریستیانو ، یک دبل تا تبدیل شدن به ششمین گلزن برتر تاریخ رئال
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

کریستیانو یک تهدید بزرگ برای بارسلوناست . آمارش فوق العاده هستند : بازیکن پرتغالی در شش الکلاسیکوی اخیر هفت گل زده است . دوئلش با مسی حسابی داغ است . وقتی بازیکن پرتغالی روز یکشنبه هت تریک کرد ، بازیکن پرتغالی شبش مقابل اوساسونا چهار گل زد تا همان طور که مشخص شود ، رقابت هر دویشان را به اوج برساند . 
کریستیانو 2013 را عالی شروع کرده و در هفت بازی ، ده گل زده است . (1.14 گل در هر بازی) . کریستیانو در مجموع امسال 33 گل زده و در 87 بازی در برنابئو به صد گل رسیده است .
رونالدو با سه گلش به ختافه ، فقط دو گل تا خنتو به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رئال فاصله دارد . بازیکن پرتغالی در 176 بازی 179 گل زده که رکورد فوق العاده ایست .
رونالدو یکشنبه سومین هت تریک فصلش را داشت تا با پوشکاش با رکورد 19 بازی زدن سه گل یا بیشتر برابری کند . او سومین بازیکن تاریخ رئال است که البته دی استفانو با 31 بازی زدن سه گل یا بیشتر بالاتر از اوست . ختافه ، تیمی است که بیشترین کابوس را از کریستیانو دیده است . بازیکن پرتغالی مقابل آنها 11 گل زده است .


سرعت اعجاب انگیز در 100 گله شدن در برنابئو
کریستیانو رونالدو با هت تریکش برابر ختافه ، رکورد سریع ترین آمار در زمینه رسیدن به صد گل در برنابئو را شکست . عددی که تا پیش از این فقط هشت بازیکن به آن دست یافته بودند . بدین ترتیب هیچ کس نمی تواند در بهترین بودن کریستیانو شک کند .
کریستیانو در ده دقیقه برابر ختافه هت تریک کرد . مهاجم پرتغالی سه گل فوق العاده زد تا از نظر شمار گلهایش در استادیوم رئال به صد برسد . دی استفانو ، سانتیانا ، رائول ، پوشکاش ، هوگو سانچز ، خنتو ، پیری و آمانسیو پیش از این به چنین رکوردی رسیده بودند اما هیچ کدام به سرعت کریستیانو و در سه سال و نیم ، به این آمار دست نیافتند .
کریستیانو برای صد تایی شدن در برنابئو فقط به 87 بازی نیاز داشت ، رکوردی که حتی فکر کردن به آن هم اعجاب انگیز است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 8:49 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 123208
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1