بیوگرافی دیگو لوپز / دروازه بان محبوب کاپلو
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://s3.as.com/img/eplayer/Titus_2601.jpgدیگو لوپز (3 نوامبر 1891 ، پارادلا ، لوگو) ، فوتبالش را در سال 1994 در سی لوگو شروع کرد . تا سال 2000 در همان جا ماند که ناگهان رئال با او تماس گرفت . در 18 سالگی شروعش در رئال خوب نبود . به طور قرضی به آلکورکون رفت که در آن جا هیچ شورتی نبود که به اندازه او باشد (قدش 1.96 سانتی متر) و یک سال بعدش به کاستیا در دسته سوم برگشت . با صعود به دسته دوم در فصل 06-2005 و با رفتن سزار آرام آرام به تیم اصلی رسید . (یک سال قبلش دروازه بان سوم بود اما در کاستیا بازی می کرد) .
در سال اولش ذخیره کاسیاس زیر نظر لوکزمبورگو و لوپز کارو بود . آن زمان از بدترین فصل های رئال بود که پر زاستعفا داد . دیگو لوپز شش بازی انجام داد که چهار گل خورد . تابستان بعدش کاپلو روی نیمکت رئال شد و تانکردی مربی دروازه بان های رئال شد . مربی ایتالیایی شیفته آسمانخراش 1.96 سانتی متری لوگویی بود و حتی می خواست او را فیکس کند اما سایه کاسایس خیلی سنگین بود . دیگو لوپز فقط پنج بازی انجام داشت دیگو در مورد آن زمان می گوید :" هرگز نگفت که دروازه بان محبوبش بودم یا نه . اما با این که بازی نمی کردم خیلی از من حمایت کرد .
در فصل 07-2006 ، به ویارئال رفت تا بازی کند . " سال اولم به عنوان دروازه بان سوم رئال یک پیروزی بود اما در سال سوم فهمیدم که باید بازی کنم و درها در رئال به رویم بسته است . " هیچ دعوایی وجود نداشت ، او با شهامت راه و مسیری دیگر را در پیش گرفت .
دیگو لوپز هرگز از تصمیمش پشیمان نشد . در تیم کاستیونی به اوج فوتبالش رسید . حتی دل بوسکه او را به تیم ملی اسپانیا هم رساند تا اولین بازیش را در 12 آگوست 2009 براب رمقدونیه داشته باشد . او در جام کنفدراسیون ها دروازه بان سوم هم بود . با سقوط ویارئال راهی سویا شد اما هرگز در این تیم حس خوبی نداشت . در پیزخوان در سطح واقعی خود نبود و حالا به مادرید برگشته است و حالا که کاسیاس نیست ، می تواند فرصت پیدا کند .
آ.دلاروسا

فیکس می شود یا ذخیره ؟
دیگو لوپز ، در نوامبر قبلی 31 ساله شد .پنج فصل پیش ، رئال را به خاطر برتری کاسیاس ترک کرد . حالا به عنوان یک سورپرایز برگشته و برنابئو او را به عنوان گزینه اورژانسی برگزیده است . بعید است که مورینیو چراغ سبز را برای بازگشت محصول آکادمی داده باشد . به نظر می رسد که مدیران تیم تصمیم به خرید او گرفته باشند و دست پاردزا یا بوتراگوئنو را می توان در این خرید مشاهده کرد . مربی پرتغالی باید او را زیر نظر بگیرد تا تصمیم بگیرد که او را فیکس می کند یا ذخیره آدان برای دوئل های حساسی نظیر بارسلونا یا منچستر یونایتد .
نمی توان حتم داد که او سلطه دروازه رئال را به عهده بگیرد . دیگو لوپز امسال در رقابت با پالوپ 39 ساله برای رسیدن به ترکیب اصلی سویا عقب افتاده بود . مطمئنا این نشان از افت او دارد اما نباید پختگی ، شناختش از لالیگا ، قد و قامت خوبش و سابقه ملی او را نادیده گرفت . بی تردید برای هماهنگی به جو رئال مادرید نیاز به زمان ندارد چرا که هفت سال در برنابئو بوده است . اما این را هم باید در نظر گرفت که آدان دروازه بان محبوب مورینیوست . کدامشان بازی می کنند ؟
پدرو سن مارتین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 14:9 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 123175
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1