کریستیانو ، نا امید و ناراحت از مورینیو
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/18/primera/1358465422_585321_1358465471_noticia_normal.jpgدو روز اخیر برای کریستیانو رونالدو خیلی سخت بودند . همچنان صدای فریادهای مورینیو در رختکن پس از بازی با والنسیا در گوشش می پیچد . دغوایی که برای ستاره رئال غیرقابل فهم به نظر می رسد چرا که او در این بازی هم با تمام وجودش بازی کرد و حتی جلوی 1-1 شدن نتیجه را گرفت . در دقیقه 45 شوت درون محوطه جریمه پارخو را به شکلی فوق العاده دفع کرد و نگذاشت توپ به کاسیاس برسد . 
برنابئو به خوبی ستاره اش را درک می کرد و تعصب مثال زدنی وی را ارج می نهاد . هواداران پس از دو موقعیتی که برابر گوایتا خراب کرد ، فریاد " کریستیانو ، کریستیانو ، کریستیانو " سر دادند . در حقیقت آنها وقتی بازیکنی در تمام مدت بازی با تمام نیروش حاضر می شود ، این را درک می کنند .
کریستیانو در دو روز اخیر در کنار خانواده و پسرش بود و با لبخند ظاهری ، استراحت دو روزه پس از بازی با والنسیا را در کنارشان جشن گرفت اما مدام داشت به حرفهای تند مربی خودش فکر می کرد اما تنها دو کلمه می تواند درون او و حالتش نسبت به مربی را توصیف کند : نا امیدی و درک نکردن .
نا امیدی شدید به این خاطر که کریستیانو هرگز تا پیش از این با هموطنش مشکلی نداشت . دو هفته پیش ، بعد از یکی از گلهایش مقابل سوسیه داد ، ستاره پرتغالی به رختکن رفت تا پس از هو شدن مربی تیم برای ماجرای کاسیاس توسط برنابئو ، از او حمایت کند . کریستیانو در صحبت هایش پس از بازی از هواداران خواست که هو کردن مربی را بس کنند و متحد باشند تا تیم به اهدافش برسد .
از طرفی مورینیو نمی تواند درک کند که مورینیو عملکردش درون زمین را زیر سوال برده باشد . اگر اتفاقی در مورد کریستیانو نسبت به هفت سال اخیر افتاده باشد ، آن در خدمت تیم بودنش است . رونالدو حالا کالما در خدمت تیم است و نمی تواند درک کند که مربی رئال این گونه عملکردش را زیر سوال ببرد و سرش داد بزند . شوت به دروازه به جای پاس دادن به هیگوائین یا بد اوت انداختن نمی تواند دلیلی برای زیر سوال بردن رونالدو باشد . اطرافاین کریستیانو تائید می کنند که وی از این که مربی تعصب و حرفه ای گری او درون زمین را زیر وسال برده ، ناراحت است چرا که خودش معتقد است که مثل همیشه با صد در صد قوایش بازی کرده است .
این در حالیست که مورینیو هرگز در زمانی که این ستاره بازی درخشانی مقابل حریفان ارائه می کند ، حرفی نمی زند و حتی شخصا از او تمجید نمی کند .
بی تردید رونالدو بهترین بازیکنی است که پس از دی استفانو گام به استادیوم برنابئو گذاشته است . فقط اوست که می تواند در 173 بازی 174 گل بزند . اگر قرار باشد سر کسی فریاد کشیده شود ، آن په په است که می توانست یک هفته زودتر جراحی کند اما از تعطیلات دلپذیرش در پورتو لذت برد و کاملا بی خیال رئال ، پس از بازگشت به والدبباس زیر تیغ جراحی رفت .
توماس رونکرو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 16:51 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 123194
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1