امید میلان به خرید قرضی کاکا تا 2014
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/18/primera/1358465189_638693_1358465250_noticia_normal.jpg کاکا ابایی از افشا کردن این قضیه ندارد : آرزویش بازگشت به میلان است . در روز استراحت رئال در چهارشنبه گذشته ، او به همراه خانواده اش به شهری برگشت که شش سال در آن توپ می زد . اسکای اسپورت توانست که از او مصاحبه ای بگیرد که می گفت :" برای من شرایط مشکلی است . اگر رئال و میلان به توافق برسند ، حاضرم که برای بازگشت به این جا فداکاری کنم . "
گائتانو پائولیلو ، وکیل او چهارشنبه گذشته در ویا توراتی ، مقر باشگاه میلان بود تا با آدریانو گالیانی ، نایب رئیس این باشگاه دیدار کند . دیروز دوباره این دو با هم جلسه داشتند و در کنار آریدو برایدا ، مدیر ورزشی باشگاه روسونری جلسه برگزار کردند .
گالیانی پس از این جلسه به مطبوعات ایتالیا گفت :" با رئال مذاکراتی کردیم اما نمی توانم اطلاع بیشتری بدهم . البته از حرفهایش خوشمان آمد ... " البته این را هم باید در نظر گرفت که دیروز اسپورت مدیا ست افشا کرد که مینو رایولا ، وکیل بالوتلی دیروز به مقر میلان آمده تا این بازیکن ایتالیایی را پیشنهاد بدهد که دستمزدش خیلی کمتر از کاکاست ...
میلان می خواهد که تا آخر فصل 14-2013 ، شماره 8 رئال را به طور قرضی به خدمت بگیرد ، مثل کاری که دورتموند برای خرید شاهین کرد . اما مشکل این جاست که رئال مادرید حاضر به فروش قرضی نیست و می خواهد بخشی از 67 میلیون یورویی که برایش به باشگاه ایتالیایی دادند بازگردانده شود .
شبکه تلویزیونی رسمی باشگاه میلان اعلام کرد که حتی برلوسکونی ، شخصا تماسی با پرز داشته تا در مذاکرات تسریغ ببخشد . تا روز 12 بهمن فرصت وجود دارد تا این انتقال رسمی شود . کارول سلیکو ، همسر کاکا در صفحه توئیترش ابراز امیدواری کرد که خانواده اش هر چه زودتر به میلان بگرردند .
کاکا چهارشنبه به همراه همسرش کارول به خرید رفت و شام را با چند دوست و هم تیمی سابقش در باشگاه روسونری خورد . بازیکن برزیلی با دوست و هموطنش روبینیو و آباته و آنتونینی ، دو دوست سابقش در میلان شام خورد . این ملاقات در رستوران غذای ژاپنی "فینگر " برگزار شد که سیدورف صاحب آن است و همه با هم سوشی سرو کردند .

خوشبینی گالیانی " این انتقال به صلاح ما ، کاکا و رئال است "
گالیانی ، نایب رئیس میلان روز جمعه گفت که این انتقال می تواند به صلاح هر سه طرف باشد ، هم دو باشگاه و هم خود بازیکن ، هر چند که دستمزد بازیکن مشکل ساز است .
نایب رئیس میلان گفت :" انتقال کاکا به صلاح هر سه طرف است ، ما ، کاکا و رئال مادرید . اما با توجه به شرایط اقتصادی ایتالیا ما نمی توانیم دستمزدش را بپردازیم و باید به فکر راهکار مناسب بود . "
اما گالیانی تلاش های تیمش برای خرید ماریو بالوتلی به جای کاکا را تکذیب کرد و گفت :" فقط یک مذاکره در حال انجام است و آن هم ریکی است . "
مدیر باشگاه روسونری گفت که " عشق " هواداران میلان به بازیکن برزیلی " هرگز " به اتمام نمی رسد و تائید کرد :" زمای ناچار شدیم که کاکا را بفروشیم و حالا باید دید که می توان او را بازگرداند یا نه . "
گالیانی دیروز شخصا تماسی با پرز داشته تا در مورد کاکا مذاکره کند و او را برای دو سال و نیم به صورت قرضی به خدمت بگیرد ، یعنی تا پایان دوره قراردادش .
گاتزتا مدعی است که پرز این احتمال را فعلا رد نکرده اما زمان برای فکر کردن خواسته است . از طرفی کاکا حاضر شده که دستمزدش را به سالانه 7.5 میلیون یورو برساند اما مشکل این جاست که میلان حاضر نیست که بالای 5 میلیون یورو بپردازد . کاکا خودش گفته بود :" از میلان خیلی ممنونم اما با رئال قرارداد دارم . نمی دانم که آنها مرا به صورت قرضی می فروشند یا نه ... اما اگر توافق حاصل شود شرایط خوشایندی خواهد بود ، هم برای من و هم برای رئال . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 16:42 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 123192
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1