خدیرا ، محبوب قلب های برنابئو
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/18/primera/1358466962_240827_1358467009_noticia_normal.jpg " دیدن بازی خدیرا خوشایند است ، این که چطور توپ می رباید و به حملات اضافه شود . شاید زیاد بازیش به چشم نیاید اما ما کارش را دوست داریم در روند خوبی است . "کارانکا در مورد طرز فکر مورینیو در مورد عملکرد خدیرا پس از تشویق شدنش توسط برنابئو این را گفت . 
تشویق شدن توسط برنابئو ، نشان از بازی خوب بازیکن آلمانی داشت . به بنزما پاس گل داد اما بی تردید یکی از مهمترین عناصر بازی رئال بود . جالب این که او در مرحله قبلی کوپا و بازی با سلتا در برنابئو نیز یک گل زیبا با پشت پایش زده بود .
خدیرا حالا با چهار پاس گل در این فصل ، رکورد فصل گذشته اش که سه پاس گل بود را شکسته و توانسته که خود را به عنوان یک عنصر هجومی مهم در تیم مطرح کند .
خدیرا کم کم در رئال پستی که در تیم ملی المان داشت را به دست آورده و به همین خاطر راحت تر بازی می کند . در گذشته گفته می شد که نقش او در تیم ملی آلمان پر رنگ تر است اما به نظر می رسد که حالا در رئال هم دارد خودی نشان می دهد .
خدیرا حتی در تیم مورینیو گاهی مهاجم کاذب می شود . با قوای بدنی خود و با توجه به این که می داند کسی حواسش به او نیست ، از خط هافبک حرکت می کند و به حملات اضافه می شد . مورینیو امسال از این ویژگی سامی بیشترین بهره را برده است .
خدیرا در بهترین لحظاتش از زمان پیوستن به رئال است . هرگز کسی او را یک خرید بزرگ نمی دانست اما با وجود انتقادات ، او توانست که به یکی از معدود خریدهای خوب مورینیو شود .
نقش خدیرا در رئال زمانی به چشم آمد که شش بازی را در این فصل به علت مصدومیت از دست داد . غیبتش مقابل دورتموند در وست فالن کاملا تیم را به بیراهه کشانده بود . در حال حاضر فقط اسین رقیبش در خط هافبک است که این بازیکن در آخر فصل به چلسی بر می گردد و البته نسبت به دوران اوجش خیلی افت کرده تا با سامی قابل مقایسه نباشد . مودریچ نیز کارایی تدافعی او را ندارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 16:39 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 123186
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1