سلتا ویگو 1-2 رئال مادرید / جمع گل نزن ها جمع بود !
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

 رئال مادرید با وجود موقعیت های بسیارش با فاصله حداقلی سلتا را شکست داد و توانست که به تنها هدفش که کسب سه امتیاز در بالایدوس بود ، دست یابد و فاصله اش با بارسلونا را سیزده نگه دارد . 
رئال مادرید به لطف تعویض هایش و حرکات ژابی و کاکا توانست که در زمین سلتا سه امتیاز را بگیرد تا با وجود کم اهمیت بودن این بازی ، بتواند که با روحیه به روندش در بازیهای حساس چمپیونزلیگ ادامه دهد .
نا آشنایی خط دفاع رئال و استفاده از یک ترکیب جدید در ساختار تدافعی باعث شد که سلتا خیلی بهتر بازی را شروع کند . خط دفاع رئال پر اشتباه بود و سلتا در بیست دقیقه آغازین چندین موقعیت داشت
پس از آن رئال مادرید راه افتاد و کریستیانو چندین موقعیت داشت که حتی برای بنزما هم یک موقعیت عالی ساخت اما مهاجم فرانسوی نتوانست که از فرصتش بهره کافی را ببرد تا نشان دهد که هنوز خیلی تا آن مهاجم آماده ای که می شناختیم ، فاصله دارد . رئال توسط کایخون و کریستیانو نیز موقعیت های بزرگی داشت اما واراس آن قدر درخشید تا سلتا را در نیمه اول دشت کند .
مورینیو این نتیجه را ناکافی می دانست ، پس تصمیم گرفت که ژابی را جای مودریچ وارد میدان کند . رئال در آغاز نیمه دوم هم موقعیت های زیادی را از دست داد اما بالاخره این کریستیانو بود که به طور اتفاقی گل زد . روی ارسال از روی کرنر پس از ضربه کایخون ، توپ به کریستیانو رسید که بازیکن پرتغالی به خوبی از فرصت بادآورده اش استفاده کرد . اما دو دقیقه بعد ، لاگو آس پاس بود که در سلتا این گل را پاسخ گفت تا روی بی احتیاطی مدافعان ، رئال سی دقیقه مشکل را داشته باشد .
در دقیقه 68 دیگو لوپز یک اشتباه وحشتناک را در توپگیری داشت اما بالاخره این کاکا بود که روی حرکت خوبش ، یک پنالتی برای رئال گرفت . بدین ترتیب کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی گل دومش در این بازی را به ثمر رساند .
پس از آن هم در بیست دقیقه پایانی رئال تیم صاحب میدان بود هر چند که موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفتند و هیگوائین نیز موقعیت های عالی را خراب کرد تا نشان دهد که در گل نزدن با بنزما کورس گذاشته است . در دقایق پایانی نیز دیگو لوپز یک اشتباه بزرگ دیگر داشت هر چند که شانس اورد که بازیکن کره ای سلتا توپ را به تیرک زد .
به هر صورت رئال در این بازی به پیروزی رسید هر چند که مسلما از دست دادن این همه موقعیت نشان می دهد که یک جای کار برای رئال می لنگد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 6:40 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 123173
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1