دل بوسکه برای دیدن فینال کوپا به برنابئو می آید
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/09/copa_del_rey/1362795622_784956_1362795691_noticia_normal.jpg روابط میان سیمئونه و مورینیو خیلی خوب است . هر دو مربی مورد احترام و مورد تحسین هستند و سعی می کنند که در کنار هم به اهدافشان برسند . اما طبیعتا برای هر چیزی محدودیتی هست . رئال مادرید میزبان فینال کوپا دل ری در روز 27 اردیبهشت خواهد بود . در حالی که انریکه کارزو اصرار داشت که با توجه به قول بیست سال پیش ، کالدرون میزبان باشد ، هیچ کس به او یادآوری نکرد که در آن صورت رئال مادرید می تواند رختکن تیم میزبان را تصاحب کند ، یعنی رئالی ها می توانستند که به رختکن اتلتیکو بروند . وقتی به چولو گفته شد که احتمال دارد که چنین اتفاقی بیافتاد ، سریع مخالفت کرد . 
از طرفی عکس دیروز که میان بوتراگوئنو و کلمنته منتشر شد ، در پشت خود حرفهای زیادی دارد . در حقیقت توافق اصلی برای انتخاب محل و زمان برگزاری بازی را میگل آنخل خیل ، مدیر اجرایی اتلتیکو و خوزه آنخل سانچز ، مدیر اجرایی رئال در ضیافت ناهاری در روز دوشنبه در لاماندوچا انتخاب کردند . همه چیز در آن جا مشخص شد ، حتی درصد بلیط هایی که هر باشگاه دریافت می کند . دو باشگاه در ابتدا معترض بودند که چرا فدراسیون نمی خواهد که بش از 20 هزار بلیط در اختیار دو باشگاه بدهد ، به همین علت پس از چانه زنی قرار شد که شمار بلیط ها به 30 هزار تا برای هر کدام از طرفین برسد .
به هر صورت حالا هه خوشحال اند که فینال در برنابئوست . آنا بوتیا ، شهردار مادرید دیروز به پرز و کارزو تماس گرفت و از این که بدین ترتیب از طرح المپیک مادرید 2020 حمایت کرده اند ، تشکر کرد . دل بوسکه نیز شب گذشته از این اتفاق ابراز خرسندی کرد و اعلام کرد :" برای دیدن فینال به برنابئو می روم "

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 14:5 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 123185
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1