نماینده فدراسیون :" منطقی است که فینال کوپا در برنابئو باشد "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2013/03/07/copa_del_rey/1362691151_096061_1362691237_noticia_grande.jpgمیگل آنخل لوپز ، مسئول هماهنگی مراسمهای فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت که فینال کوپا دل ری میان رئال و اتلتیکو " احتمالا در روز جمعه 27 اردیبهشت برگزار می شود چرا که برخی تیمها می خواهند یکشنبه در لالیگا بازی کنند . " و در مورد حل برگزاری گفت :" فدراسیون فعلا خبری از توافق میان رئال و اتلتیکو ندارد . منطقی است که این بازی در بزرگترین استادیوم مادرید یعنی برنابئو برگزار شود . " 
جمعه جلسه میان رئال و اتلتیکو برگزار می شود . وی توجیه داد :" اگر دو باشگاه توافق کنند ، فدراسیون مشکلی ندارد . اگر توافق حاصل نشود ، فدراسیون محل برگزاری بازی را مشخص می کند . به هر صورت ما حرف آخر را می زنیم . "
وی افزود :" منطقی نیست که 50 هزار هوادار دو تیم از شهری نظیر مادرید که پایتخت است به شهری دیگر ببرند . این درخواست عجیب است . منطقی این است که این بازی در مادرید باشد . فدراسیون طبیعتا برنابئو و کالدرون را تحت نظر دارد . سعی می کنیم که انتخابی داشته باشیم که مورد توافق دو طرف باشد . "
لوپز گفت :" منطقی است که این بازی در استادیوم بزرگتر برگزار شود چرا که هواداران بیشتری می توانند در آن باشند . برنابئو گنجایش 80 هزار نفری دارد و کالدرون 55 هزار نفری . این تفاوت مربوط به تعداد صندلی هاست . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 7:49 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 123190
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1