بارسلونا 1-3 رئال مادرید / هیس ... تا ابد !
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

بارسلونا در خانه خودش تحقیر شد . این تمام چیزی است که می توان در مورد پیروزی تیم مورینیو بر بارسا در نیوکمپ به زبان آورد . 
29 نوامبر 2010 . یکی از تلخ ترین شب های تاریخ رئالی ها و خوزه مورینیو بود . شبی که مربی پرتغالی پنج بار تور دروازه اش به لرزه در آمد تا به بهت فرو برود . حالا 26 فوریه 2013 برگی دیگر از این تاریخ به عجیب ترین شکل ممکن رقم خورده است . بارسایی نیوکمپ در مقابل چشم 90 هزار هوادارش با سبکی از مد به نام تیکی تاکا ، مقابل مرد پرتغالی زانو زد تا 27 ماه پس از آن شب شوم ، بارسلونا یکی از بدترین شکست های تاریخش را مقابل آقای خاص تجربه کند تا دودی که از کله آبی و اناری ها بلند شده بود ، در سکوها کاملا نمایان شود .
پس از دو سال و سه ماه اتحاد رئالی ها بیش از هر زمان دیگری جواب داد . کریستیانو رونالدویی که در آن بازی یک سایه بود ، این بار دو بار تور دروازه بارسا را به لرزه در آورد تا نشان دهد که گذشته ها گذشته است . وارانی که زیدان با هوش بالایش به دنیا معرفی کرد ، پروازی باور نکردنی بر فراز خط دفاع نیوکمپ داشت و گل سوم را زد تا کسی نبود په په ای که زمانی بختک جان آبی و اناری ها بود را حس نکند . آنخل دی ماریا در یک صحنه به یاد ماندنی و تاریخی ، کاپیتان بارسلونا را به شکلی معنادار محو کرد ، صحنه ای که شاید حال فعلی بارسا را توصیف کند : تیمی که با دو شکست فضاحت بار در سن سیرو و نیوکمپ در فاصله هفت روز ، همچون کاپیتان بارسا ، نقش زمین شده و آماده محو شدن از صحنه روزگار می شود . هر چند که اگر مورینیو در دقایق پایانی به جای تدافعی شدن به عناصر هجومی تر نظیر مودریچ و کاکا روی می آورد ، هیچ بعید نبود که رئال مادرید آن پنج گل را هم جبران کند اما تدافعی شدن حاصلش جز خوردن یک گل نبود .
هر چه گفتیم که این بارسلونا و این تیکی تاکا یک مد زودگذر است و آن چه که می ماند ، رئال مادرید و افتخارات 110 ساله اش است ، به گوش خیلی ها نرفت که نرفت و حالا آخرش روسیاهی به زغال ماند . بارسلونا در خانه خود تحقیر شد و یک جام را تقدیم رئال مادرید کرد . رئال در سالیان اخیر آن قدر سویا و اتلتیکو را شکست داده که بتوان اطمینان داشت که مورینیو با تیم ذخیره هایش هم جام حذفی را می برد تا دومین جامش در این فصل را جشن بگیرد و از حالا به بعد تمام فکر و ذکرش را روی چمپیونزلیگ بگذارد ...
دیدن حال مسی خیلی دردناک است ، بازیکنی که بادکنکی بود که توسط امثال پلاتینی بیش از حد گنجایش خود باد شد و حالا به شکلی ترکیده است که آبروی هر چهار توپ طلای قبلیش زیر سوال رفته است . بازیکنی که در زمین خودی ، چاره ای به جز زانو زدن مقابل رئال ندارد و حتی زمانی که ایکر مقدس در چارچوب دروازه رئال نیست ، نمی تواند یک شوت به چارچوب درست و حسابی روی دروازه حریف دیرینه ایجاد کند و در نقطه مقابل ، کریستیانو می درخشد و برایش مهم نیست که در مراسمی کمدی مانند ، توپ طلای 2014 نیز احتمالا به ستاره پوشالی می رسد .
این سومین باری بود که رئال مادرید در شش ماه اخیر در نیوکمپ به جام نزدیک شد : یک بار در لالیگای رکوردها ، دفعه دیگر در سوپرکاپ و حالا کوپا . سه چک به نیوکمپ که حالا حالا جایش خواهد سوخت .

نحوه به ثمر رسیدن گلها :
1-0 : کریستیانو رونالدو عالی از پیکه پنالتی گرفت و سپس با ضربه ای نرم و دقیق دروازه پینتو را از فاصله یازده متری گشود .
2-0 : آنخل دی ماریا با فراری عالی ، پویول را به شکلی تاسف بار محو کرد و روی ریباند تیمش ، کریستیانو دروازه خالی حریف را گشود .
3-0 : روی ارسال کرنر ، این واران بود که دومین گلش را در دومین حضورش به عنوان یار فیکس در الکلاسیکو گشود . دست مریزاد زیزو !
3-1 : جوردی آلبا با پاس عمقی اینیستا در موقعیتی تک به تک دروازه دیگو لوپز را گشود .

بارسلونا 0-3 رئال مادرید
گلها : کریستیانو (2) و واران برای رئال و آلبا برای بارسا
ترکیب رئال : لوپز ، آربلوا ، واران ، راموس ، کوئنت رائو ، خدیرا ، ژابی ، دی ماریا ، اوزیل ، کریستیانو و هیگوائین / تعویضی ها : په په ، کایخون و اسین
ترکیب بارسا : پینتو ، آلوس ، پیکه ، پویول ، آلبا ، ژاوی ، بوسکتز ، فابرگاس ، پدرو ، مسی و اینیستا / تعویضی ها : تیاگو ، ویا و تیو
کارت زرد ها : پیکه و پویول از بارسا و آربلوا از رئال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, :: 8:23 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 123174
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1