دپورتیوو لاکرونیا 1-2 رئال مادرید / رستگاری در دقیقه 88
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

رئال مادرید مورینیو با وجود نیمه اول ضعیفش در ریازور ، توانست که یک پیروزی سخت اما روحیه بخش را در مقابل دپور کسب کند .
ترکیب مورینیو در نیمه اول چیزی شبیه به فاجعه بود . یک نمایش سردرگم و عجیب که شاید دپور خیلی بدشانس بود که فقط یک گل در 45 دقیقه اول زد . اما در نیمه دوم و به خصوص از زمان ورود اوزیل ، خدیرا و کریستیانو ، چهره رئال مادرید بهتر شد و حقش بود که پیروز شود .
رئال نیمه اول فاجعه بود . دیگو لوپز درون چارچوب گلی را خورد تا به آنهایی که می گویند در بازگشت از کاسیاس باید فیکس بماند ، اثبات که گاهی سکوت بهتر از زدن حرف بی مورد است . او برای هوا شیرجه زد و در موقعیت زاویه بسته به کودکانه ترین شکل ممکن دروازه اش را باز شده دید . په په روی گل اول کاملا جا ماند و روی یک صحنه دیگر نیز اشتباهش نزدیک بود کار دست تیم بدهد که مارسلویی مانع از گلزنی شد که مورینیو از تلاش برای تخریبش دست نمی کشد . در میانه زمین رئال در فاز خلاقیت صفر بود و کاکا در نیمه اول فاجعه بار ظاهر شد و بهترین موقعیت تیم در کل نیمه را به بدترین شکل به اوت زد .
رئال در اوایل نیمه دوم کمی بهتر شد اما هنوز نتوانست که عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد تا این که ورود همزمان کریستیانو ، خدیرا و اوزیل به جای مارسلو ، مودریچ و اسین ، چهره تیم مورینیو را عوض کرد . رئال مادرید کاملا میدان را به دست گرفته بود تا این که کاکا عملکرد ضعیفش در نیمه اول را با یک شوت تماشایی و فنی جبران کرد و دروازه حریف را گشود .
دپورتیوو که از نباختن راضی بود ، به یک بازی کاملا تدافعی روی آورده بود و به نظر می رسید که گذشت از دفاع چند لایه تیم حریف نیز کار آسانی برای تیم مورینیو نیست و شاید کسی هم نفهمید که کایخون تا پیش از سه نعویض در پست تخصصی خود چه خاصیتی داشت که پس از تعویض به پست غیرتخخصی دفاع چپ برده شد .
بالاخره در دقیقه 88 بود که رئال مادرید توانست که از شکست بگریزد . روی حرکت کاکا ، ال پیپیتا دروازه خالی را گشود تا با بازوبند کاپیتانی با گلزنی آشتی کند .
به هر صورت نباید عملکرد ضعیف آلوارز اسکردو ، داور کاتالانی بازی را هم مورد چشم پوشی قرار داد که یک پنالتی مسلم را با هند پنالتی مدافعان دپور ندید و با اخراج دی ماریا باعث شد که ال فیدئو ، الکلاسیکو را از دست بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 6:38 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 123189
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1