کاکا :" دوست دارم که به خاطر عملکردم درون زمین خبرساز شوم "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

افتتاح مغازه جدید آدیداس به سطح 1600 متر مربع با حضور بازیکنان رئال و صحبت هایشان در مورد شرایط فعلی رئال مادرید همراه شد . 
ژابی :
"در مرحله ریکاوری هستم و تمرینات مجزایی را انجام می دهم . تلاش می کنم که هر چه زودتر ریکاوری کنم . هدفم این است که مصدومیتم محو شود . سوالاتی هست ، امیدوارم به بازی با بارسلونا برسم ام اکنون نمی توانم جوابی بدهم . "
"مهم است که مقابل یونایتد حمایت هوادارانمان را داشته باشیم . این یک چالش است . بازی جذابی است . هر کسی گل اول را بزند شانس های زیادی خواهد داشت . قرعه بازی است . هر سه تیم اسپانیایی دیگ رهم شانس دارند . نتایجشان مثبت نبوده اما شانس دارند . ما هم دوست داریم که در یک زمین خوب یک بازی خوب داشته باشیم."

بنزما :
"امیدوارم بتوانم گلهای بیشتری بزنم . برای من بردن تیم مهمتر است . حالا به مهمترین مقطع فصل رسیده ایم . مهمترین نکته برای این تیم این است که هر کسی کارش را انجام دهد و برنده وشیم . مطمئنم که همین طو راست . تیم بزرگی داریم . همه کسانی که در این جا هستند خوب هستند . "

آدان :
"دیگو لوپز در زمانی که در دسته سوم بودم مثل مربی من بود و با هم تمرین می کردیم . با او در یک رختکن بودم و در زمان کاپلو او را می دیدم . یک هم تیمی بزرگ است . خیلی خوب هماهنگ شده است و با او خیلی راحت هستیم . "
"برای رسیدن به بهترین سطح به برخی مشخصه ها نیاز است . هفته ها طولانی تر هستند ، باید فشار زیادی وارد کرد . تیم خیلی خوب کار می کند . روند بازیهای اخیر خوب بوده است . هفته سختی پیش روست . در پانزده روز باید برای خیلی چیزها بازی کنیم ."

کایخون :
" پوشیدن پیراهن رئال مادرید افتخار آمیز است . هزاران نفر در سرتاسر جهان رویایش را دارند . ما معدود کسانی هستیم که انتخاب شده ایم . هر روز باید سعی کنیم که حقیقتا لذت ببریم . باید از هر دقیقه لذت برد . باید سعی کنیم که بهترین بازیها را داشته باشیم . "

کاکا :
"از نظر بدنی حس بهتری دارم . ترجیح می دهم که به خاطر کاری که درون زمین انجام می دهم خبرساز شوم و نه مسائل دیگر . خوشحالم که می توانم به تیم کمک کنم . "
"سرعت بازی تیمی مشخصه ایست که به من خیلی کمک می کند . به خصوص این که سریع بازی می کنیم . با بازیکنانی که داریم به خصوص در خط حمله ، همه چیز خیلی آسان می شود . حالا بازیهای بسیار مهمی در پیش هستند . باید حواسمان جمع باشند . این ها بازیهایی کلیدی برای کل فصل هستند . "

ناچو فرناندز :
"یک بازیکن آکادمی همه کاری که می خواهد انجام دهد ، کمک کردن و استفاده از هر فرصتی است . چند پسته بودن خیلی مهم است ، به خصوص وقتی که بازیکنان بزرگ تو را احاطه کنند و چیزهای زیادی از آنها یاد بگیری . "

موراتا :
"گاهی اوقات عملکرد کاستیا زیر ذره بین قرار می گیرد اما باید توجه داشت که این تیم ، تیم دوم رئال مادرید است و بازیکنانی را دارد که برای این شکل می گیرند که روزی در تیم اصلی بازی کنند . "
"گل زدن برای رئال حس فوق العاده ای دارد . من برای اولین بار مقابل رایو فرصت فیکس شدن در برنابئو را داشتم . راستش انتظارش را نداشتم . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 8:21 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 123172
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1