بدل نیمار :" رویایم پیوستن به رئال است "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://www.as.com/recorte/20130217dasdasftb_116/REC640/Ies/20130217dasdasftb_116.jpg

 نیلسون میرا مستزک 19 ساله یک پدیده رسانه ای در فوتبال برزیل است . چهره ، مدل مو و حالت چهره اش به شدت شبیه نیمار است . سبک بازی او نیز مشابه نیمار و هم پست اوست . او هم در سانتوس بازی می کند و چن دباشگاه اروپایی به دنبالش می خواهند . او نیمار جدید است البته در تیم اصلی سانتوس بازی نکرده بلکه آقای گل تیم جوانان سانتوس در کاپینیا ، مسابقات زیر 20 سال برزیل بوده است . 
شهرت رسانه ای او زمانی به وجود آمد که سانتوس در 44مین دوره جام جوانان حضور یافت . مسابقاتی که اسکار ، آلوس ، نیمار ، باپتیستا ، روجریو سنی ، کافو ، روبینیو و فالکائو نیز در آن حضور داشتند . نیلتون در آن مسابقات مقابل پالمیراس هت تریک کرد تا پیروزی 3-1 تیمش را به ارمغان بیاورد . حالا او به اسپانیا آمده تا با اسطوره اش ، کریستیانو دیدار کند . رقم فسخ قراردادش 15 میلیون یوروست . متولد نانکه است و هدف اصلیش گرفتن عکس دو نفری با کریستیانوست تا آن را به پدر آرایشگرش نشان دهد .
وی در مورد مقایسه شدنش با نیمار گفت :" خوشایند است که با نیمار مقایسه شوم . بازیکن بزرگی است . هر روز از او یاد می گیرم . برای من مثل په په می ماند . البته من خیلی خوش تیپ تر هستم (می خندد) . هر دویمان در یک پست بازی می کنیم . البته او دوران فوتبالش را ساخته و من هنو زبه هیچ جا نرسیده ام . "
نیلتون در مورد تمایل رئال و بارسا به نیمار گفت :" با او در مورد این چیزها صحبت نمی کنم . نیمار مناسب رئال و بارساست و مطمئنا در آن جا موفق می شود . ما رفاقت خوبی با هم داریم . او توصیه های زیادی به من می دهد و به من می گوید که راحت موقعیت ها را از دست ندهم . "
این بازیکن جوان در مورد رویاهایش برای آینده گفت :" امیدوارم روزی در فوتبال اروپا و باشگاه های بزرگ نظیر رئال مادرید بازی کنم . من هوادار کریستیانو هستم . او خیلی مستقیم تر و سرراست تر از مسی بازی می کند . البته هر دو بازیکنان بزرگی هستند . "
نیلتون در مورد هموطنش کاکا گفت :" بازیکن بزرگی است . در روزهای اوجش بهترین بازیکن جهان شد و هنوز هم می تواند خیلی چیزها در رئال و برزیل ارائه دهد . "
وی در مورد پیوستن کاسمیرو به کاستیا گفت :" او از نظر بدنی خیلی مناسب است . مطمئنا بازیکنی است که با توجه به مشخصه هایش مناسب فوتبال اسپانیاست چرا که در آن جا حفظ توپ خیلی مهم است . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 17:50 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 123196
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1