واران ، زوج په په - راموس را به خطر انداخت
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

ظهور ناگهانی واران ، بحث های زیادی را در مورد خط دفاع رئال باز کرده است . در حالی که تا سال گذشته ، زوج په په و راموس همچون زوج هایی نظیر اوزیل - کریستیانو یا ژابی - خدیرا تثبیت شده بودند ، به نظر می رسد که امسال شرایط طور دیگری باشد . مربی پرتغالی در طول تعطیلات کریسمس توانست که بهترین واران را تماشا کند و این کاملا برایش خوشایند بود . 
بازیکن فرانسوی یک قهرمان ناگهانی است . از زمان پیوستنش به رئال نشان داد که بازیکنی است که شخصیت موفق شدن را دارد. با وجود این که تنها 19 سال دارد ، از نظر فوتبالی خیلی بیشتر از حد خودش نشان می دهد . محرومیت پنج جلسه ای راموس و مصدومیت په په یک فرصت طلایی برای واران بود که بازیکن جوان از آن بهترین بهره را ببرد . یک بازی عالی مقابل بارسا داشت که لیدر خط دفاع بود و همان درخشش باعث شد که مقابل منچستر بالاتر از په په در ترکیب اصلی قرار گیرد .
مقابل شیاطین سرخ ، بازیکن فرانسوی وظایفش را به نحو احسان انجام داد . به خوبی فن پرسی و ول بک را مهار کرد و فقط یک بار در پاس به عقب دادن به دیگو لوپز اشتباه کرد . عملکردش کاملا موفق بود .
مورینیو معتقد است که واران در حال حاضر آماده ترین دفاع وسط تیمش است و برای هفته های حساس پیش رو که باید مقابل یونایتد و بارسا بازی کند ، می تواند رویش حساب کند . طبعیتا حضور او می تواند خط دفاع رئال را دستخوش تغییراتی کند و راموس را به سمت راست ببرد . بدین ترتیب آربلوا که یک بازیکن خنثی به خصوص در فاز تهاجمی است ، از ترکیب کنار می رود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 18:33 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 123183
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1