مطبوعات جهان :" کریستیانو فراتاکتیکی است "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/02/13/champions/1360796308_483863_1360796481_noticia_normal.jpgعملکرد کریستیانو و ده خیا ، نسخه آنلاین مطبوعات بین المللی را در مورد بازی چهارشنبه شب در برنابئو پوشش می داد . تقریبا اکثر مطبوعات پذیرفتند که لیاقت رئال بیشتر بود اما در اولدترافورد هر چیزی محتمل است . 
اکیپ
"رئال مادرید اذیت شد اما هنوز امیدوار است . به هر صورت شانس های صعود رئال به طرز قابل توجهی کاهش یافتند . درست است که دیگو لوپز یک شوت را از فن پرسی گرفت و ژابی توپ را از روی خط رد کرد اما نباید فراموش کرد که ده خیا ، جلوی رئال فوق العاده بود . همه تصمیمات دروازه بان منچستر درست بودند . حالا رئال باید در اولدترافورد گل بزند که خیلی مشکل است ، البته اگر کریستیانو رونالدویی نبود که رئال را زنده نگه دارد . "

گاتزتا دلوا اسپورت :
"تیم اسپانیایی از ابتدا تا پایان حمله کرد اما شیاطین سرخ هم توسط فن پرسی موقعیت هایی داشتند . دیگو لوپز خیلی خوب بازی کرد و توانست که عملکرد خبوی از خود ارائه دهد. بازی زیبا بود و انتظارات بر آورده شد . رئال مادرید حمله کرد و حمله کرد و کریستیانو یک گل هم زد . یونایتد هم دفاع کرد و دفاع کرد . حالا بازی برگشت در روز 5 مارس در اولدترافورد تماشایی خواهد بود . "

گاردین :
"یک شب حماسی به اتمام رسید . منچستر اولین حرکت تاثیر گذارش را داشت . اما نمی شود گفت که شانس آنها بیشتر است چرا که هنوز فرمول جادویی مهار کریستیانو رونالدو پیدا نشده است . در مقابل اشتباهات مقطعی یونایتد این ده خیا بود که عملکرد فوق العاده ای داشت . رایان گیگز توسط برنابئو تشویق شد . کریستیانو یک حریف ویرانگر بود . یک بار دیگر نشان داد که بازیکنی فراتاکتیکی است . "

میلی میل :
"کار خودش بود . پرواز بلند کریستیانو رونالدو بازی را به سطح خودش رساند . هیچ اتفاق عجیبی نیافتاد و حالا همه چیز به بازی اولدترافورد کشیده می شود . کریستیانو نه تنها تیم فعلی اش را شیفته خود می کند بلکه تیم سابقش را هم بیشتر عاشق خود می کند . او قرعه را برای رئال نگه داشت . ده خیا ، دروازه بان مورد ظن فرگی هم در بازگشتش به مادرید ، تیتر ها را به سمت خود برگرداند . "

اوله :
"برای بازی رفت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ ، رئال و منچستر همچنان مدعی ماندند . دو تیم فوتبال درجه یکی ارائه دادند که کاش بیشتر از 90 دقیقه طول می کشید . ده خیا فوق العاده بود و شکست ناپذیر عمل کرد . او توپ کوئنت رائو را با پایش گرفت تا یکی از بهترین توپگیری های سال را داشته باشد . "

ال موندو دپورتیوو :
"دهمین چمپیونزلیگ از برنابئو دور شد . رئال و یونایتد از ابتدا نشان دادند که هر کدام شانس دارند . دو تیم پس از گلهای ول بک و فرگوسن موقعیت هایی داشتند اما تیرک ها و دروازه بان ها اجازه کار ندادند . با 1-1 همه چیز در اولدترافورد مشخص می شود . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 8:22 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 123216
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1