رئال مادرید 1-1 منچستر یونایتد / فستیوال فوتبال برنده نداشت .
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

رئال مادرید 1-1 منچستر یونایتد / فستیوال فوتبال برنده نداشت .

 در یکی از زیباترین دیدار های لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید و منچستر به تساوی 1-1 رسیدند تا همه چیز به بازی برگشت بکشد .

رئالی ها بازی را خوب شروع کردند و در همان ابتدا خدیرا پاسی از بنزما دریافت کرد اما ضربه خوبی نزد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. رئال کاملاً بازی را در اختیار گرفته بود و بیشتر از سمت راست منچستر یونایتد، یعنی جایی که رافائل ضعیف کار کرده بود فشار می آورد.

در دقیقه 12 رئال در آستانه زدن گل بود اما شوت پای راست کوئنترائو به شکلی فوق العاده خطرناک توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و گل نشد.

سپس باز هم بازی در اختیار مادریدی ها بود که منچستر در دقیقه 19 ضد حمله ای زد و صاحب کرنر شد؛ کرنر ارسالی توسط رونی را ولبک روی اشتباه راموس در یارگیری با ضربه سر درون دروازه لوپز قرار داد تا بر خلاف جریان بازی منچستر به گل برسد.

رئال مادرید بعد از این گل به فشار خود ادامه داد تا اینکه سانتر دی ماریا از سمت چپ را رونالدو با پرشی بلند و تماشایی روی سر اورا درون دروازه تیم سابق خود قرار داد و خوشحالی نکرد! این گل خیلی شبیه گلی بود که رونالدو در فینال 2008 مسکو با پیراهن منچستر یونایتد درون دروازه چلسی قرار داده بود.

بعد از مساوی شدن بازی باز هم رئال مادرید فرصت هایی توسط رونالدو و اوزیل روی دروازه یونایتد خلق کرد اما با واکنش های خوب دخئا، بی دقتی خود بازیکنان و بد شانسی فرصت ها از دست رفت. یک بار هم رئالی ها روی صحنه ای که دی ماریا در محوطه جریمه سرنگون شد اعتقاد به خطای پنالتی داشتند ولی نظر داور چیز دیگری بود؛ تا بازی در پایان نیمه اول 1 – 1 مساوی به پایان برسد؛ در این نیمه ون پرسی و رافائل از منچستر کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم بازی به همان زیبایی و پر سرعتی نیمه اول آغز شد و در همان ابتدا منچستری ها با چند سانتر تند و تیز از طرفین خطرساز شدند که فایده ای برای آنها نداشت.

در دقیقه 61 رئال صاحب فرصتی عالی شد؛ سانتر زیبای خدیرا به دهانه دروازه؛ کوئنترائو خود را به سمت توپ پرتاب کرد و ضربه خودش را زد اما دخئا با یک فوق واکنش در هوا توپ را با پا برگشت داد تا کوئنترائو امشب ناکام بماند.

10 دقیقه بعد نوبت منچستر یونایتد بود که فرصت هایی استثنایی را از دست بدهد؛ ابتدا شوت پای راست دیدنی ون پرسی از داخل محوطه رئال که به تیر افقی برخورد کرد و به بازی برگشت و سپس بلافاصله روی اشتباه آلونسو که به گمان آفساید توپ را ول کرد، ون پرسیی صاحب توپ شد اما ضربه او در شرایط تک به تک را خود آلونسو از روی خط برگشت داد؛ رئال کاملاً شانس آورد که توپ روی پای ون پرسی خوب ننشست.

آلونسو لحظاتی بعد باز هم با لیز خوردن بد موقع خود شانس گلزنی را به گیگز تازه وارد داد اما این بار هم گیگز با حرکتی اشتباه این فرصت طلایی را از تیم فرگوسن گرفت.

در ادامه ضربه آزاد فوق العاده رونالدو در مقابل چشمان ناظر دخئا روی سقف دروازه فرود آمد و ون پرسی هم در آخرین صحنه بازی شوتی زیبا از گوشه محوطه رئال زد که لوپز توپ را راهی کرنر کرد؛ کرنری که داور اجازه زدن آن را نداد و سوت پایان را به صدا در اورد تا منچستری ها به شدت اعتراض کنند.

حال تمام نگاه ها به بازی برگشت خواهد بود تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود؛ منچستر با این نتیجه شانس خوبی برای خود ایجاد کرد؛ رونالدو هم 7 مین گل خود را در 7 مین بازی اش در این رقابت ها به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 8:18 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 123220
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1