مورینیو:”اختلاف 18 امتیازی به خاطر اتفاقات اول فصل است .”
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

مورینیو:”اختلاف 18 امتیازی به خاطر اتفاقات اول فصل است .”

 پس از تساوی بدون گل رئال مادرید و اوساسونا ، مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود .

مورینیو در مورد غایبین بازی گفت:”هرگز نخواهيد شنيد که نتيجه را به گردن بازيکنان مصدوم بياندازم و اين بار هم نمي‌خواهم بازيکنان محروم را مقصر بدانم.”

سرمربي رئال ادامه داد: “نمي‌‌خواهم وارد اين بحث شوم که اختلاف ما با بارسا به 18 امتياز مي‌رسد زيرا داستان بلندي است و ارزشي ندارد. اتفاقاتي در بازي‌هاي اول افتاد که نمي‌خواهم درباره آنها صحبت کنم؛ علاوه بر اين وقتي اختلاف دو تيم زياد مي‌شود، يک تيم بدون هيچ فشاري بازي مي‌کند و کار براي تيم مقابل بر عکس است. اما نمي‌خواهم در باره اتفاقاتي که در 6-7 بازي اول افتاد، صحبت کنم.”

مورينيو در خصوص ايکر کاسياس نيز خاطرنشان کرد:” بازي کاسياس مقابل سلتا را دوست داشتم. او کاري را کرد که يک دروازه‌بان در يک باشگاه بزرگ انجام مي‌دهد؛ کسب امتياز براي تيم و در اين مورد پيروزي در يک بازي حذفي. وي در اين بازي هم به ندرت دستش به توپ خورد.”

وي اضافه کرد: “از عملکرد تيم راضي بودم. فکر مي‌‌کنم آلبيول و فابيو کوئنترائو بازي خوبي به نمايش گذاشتند زيرا مدت زيادي بود که بازي نکرده بودند.”

مورینیو درباره فرصت‌هاي کم شاگردانش مقابل تيم قعر جدولي اوساسونا توضيح داد: “به دليل روش بازي اوساسونا مي‌دانيم که حمله کردن در اينجا کار آساني نيست. با اين حال با وجود فرصت‌هاي کمي که داشتيم به اندازه کافي براي گلزني تلاش کرديم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 18:5 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 123183
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1