راموس :" نقش یونایتد در انگلیس مثل نقش رئال در اسپانیاست "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/02/10/primera/1360453409_627057_1360453597_noticia_normal.jpg روزنامه انگلیسی گاردین در آستانه بازی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ میان رئال و یونایتد ، مصاحبه ای اختصاصی با سرجیو راموس داشت که نگاهی به دوران فوتبالش انجام شد و در مورد بازی دو تیم صحبت شد . 
بازیکن کاماسی در مورد بازی با یونایتد گفت :"دوست دارم که مقابل منچستر بی کنم . آنها در لیگ انگلیس نقش رئال مادرید را در اسپانیا دارند : ارزشها ، فلسفه ، تاریخچه و ... که دارند همیشه ایده ال هایی را منتقل می کند که در بازیکنان معرفی می شود . سخت است که بتوان تاثیر دو تیم را کشف کرد . البته ترجیح می دادم که به جای یونایتد با تیم گمنام تری بازی کنیم . اما لیگ انگلیس را دوست دارم . "
البته علاقه او به لیگ انگلیس باعث نمی شود که بخواهد برنابئو را ترک کند :" وقتی مشکلی وجود داشته باشد بحث هایی مطرح می شوند اما من پیشنهاداتی از ایتالیایا و داشتم که همیشه به پدرم گفتم که در جای درستی هستم و با سری رو به بالا در این تیم حرکت می کنم . آرزویم ماندن در رئال مادرید است . البته لیگ انگلیس هم جذاب است . این تجربه ای جدید با دوستانی جدید می تواند باشد ، دوستانی که همیشه در مورد این تورنمنت خوب گفته اند . پدرم دیدن بازیهای یونایتد را دوست داشت اما تردیدی نیست ، خانواده ام هوادار سویا و رئال مادرید هستند . "
رویای دهمین چمپیونزلیگ هم ذهن راموس را مشغول کرده است :" نمی گویم که این یک وسواس روحی است . مدتهاست که آن را نبردیم و مدام حرف از دهمین ، دهمین ، دهمین و ... زده می شود . ما خودمان اولین کسانی هستیم که می خواهیم آن را ببریم اما می دانیم که چه قدر مشکل است . یک اشتباه تو را اوت می کند . البته مشخص است که هدف ما والاست و می خواهیم در فینال ومبلی حاضر باشیم . " وی در مورد این که ایا دوباره در رئال پنالتی خواهد زد یا خیر هم گفت :" البته که بله ... شاید هم نه . باید دید که چه می شود . "
راموس در مورد فن پرسی و رونی گفت :" فن پرسی در فرم خوبی است ، در بهترین فرمش در سالهای اخیر . سریع است ، خوب با توپ حرکت می کند و ... یک آزار دائمی است . رونی شخصیت دیگری دارد . سخت تلاش می کند ، فوتبال فیزیکی را دوست دارد و او را ترجیح می دهم . البته من عاشق چنین نبردهایی با مهاجمان هستند . مهار رونی به خاطر حرکش مشکل است . سخت است که بتوان فضای حرکتش را کشف کرد . باید با هافبک ها در ارتباط بود چرا که گاهی به میانه زمین می رود . نمی شود او را تعقیب کرد چرا که فضای پشت ما خالی می ماند . البته مهاجمان دیگری هم هستند . چیچاریتو نیم ساعت بازی می کند و دو ، سه گل می زند . "
وی در مورد شرایط رختکن و التیام اختلافات با مورینیو گفت :" امیدواریم که در رئال ادامه دهد . البته این تصمیم خودش است . مربی بزرگی است . خوش شانسیم که او را داریم اما خودش تصمیم گیرنده است . همه اتفاقاتی که افتاده بیشتر مسئله نقل قول ها از رختکن است تا آن چه که واقعا اتفاقا می افتد . من برنامه های فوتبالی و تاک شو ها را نمی بینم . فقط به رادیو گوش می دهم یا گاهی روزنامه ها را می خوانم . "
راموس در مورد شرایط تیم ملی اسپانیا و پنالتی چیپش به پرتغال گفت :" این یکی از لحظات خاص دوران فوتبالم بود . فشار ، مسئولیت پذیری ، اتفاقات چمپیونزلیگ و .... اما هیچ استرسی مرا آزار نداد . به برادرم در خانه گفتم که وقتی چیپ می زدم ، چهره او را می دیدم . دل بوسکه به من گفته بود که جرئت چیپ زدن ندارم و وقتی این کار را کردم فکر می کرد دیوانه شده ام . اما تصمیم خوبی بود چرا که دروازه بان انتظارش را نداشت . فقط ناواس و آلبیول می دانستند که قرار است این گونه پنالتی بزنم . "
سرجیو راموس در مورد بهترین لحظات دوران فوتبالش گفت :" شاید اولین یورویی که بردم . اسپانیا مدتها بود که چیزی نمی برد . در رئال دیگر یک آدم عادی نبودم . سفر در سرتاسر کشور برایم لذت بخش بود . به مردم کمک کردیم تا لحظاتی مشکلاتشان را فراموش کنند . این فوق العاده است اما یک مسئولیت هم هست . به قدرت خود در جامعه باور داریم . باید جای اشتباه خود را کم کنیم . مردم همیشه انتظار بردن از ما را دارند اما نباید فراموش کرد که بردن مشکل است . نمی شود که چهار ، پنج ، شش سال همه چیز را ببری . "
وی در مورد روابط با ملی پوشان بارسا پس از الکلاسیکوها گفت :" مسائل زیادی به وجود آمد اما دل بوسکه به خوبی آن را کنترل کرد . پس از حل اختلافات دیگر مسئله ای وجود نداشت . من و پیکه اختلافاتی داشتیم اما حالا روابط ما خوب است . رفاقت عمیق نیست اما دوستی حرفه ایست . قرار است که سالی سه ، چهار بار کنار هم باشیم و باید این شرایط را کنترل کنیم . پیکه گفت که باید از بچه بازی دست برداریم و نباید حرفه ای گری را فراموش کنیم . ما دو بازیکن بزرگ هستیم که به یکدیگر نیاز داریم . "
راموس در تمجید از دل بوسکه گفت :" او خیلی نزدیک است ، به خوبی روابط برقرار می کند و مثل کاپلو یا مورینیو فشار وارد نمی کند ، انها سبک دیگری دارند . مربیان معمولا از من به عنوان یک آچار فرانسه استفاده می کنند اما مشکلی است . حالا در پست دفاع وسط راحت هستم . ارسال می کنم ، سازمانده می کنم و ... در تیمی نظیر رئال باید سریع پیشرفت کنی اما پختگی احساسی نیز مهم است . هر درس در این جا به اندازه سه درس در جایی دیگر می ارزد . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 7:42 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 123203
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1