رئال مادرید 4- 1 سویا / بیچاره منچستر !
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

رئال مادرید به یک پیروزی قاطع در مقابل سویا دست پیدا کرد تا برای شاگردان فرگوسن خط و نشان بکشد . 
ترکیب جسورانه مورینیو جواب داد . استفاده از مودریچ ، کاکا ، هیگوائین ، بنزما و کریستیانو در یک ترکیب نشان می داد که رئال مادرید می خواهد حریفش را ویران کند که جواب هم داد . رئال مادریدی که بر خلاف بسیاری از ترکیب های مورینیو در این فصل ، نترس بود ، توانست که خیلی راحت ، سویای امری را ویران کند .
مربی اسبق والنسیا ، یک همیشه بازنده مقابل رئال بوده و هست و این بار نیز روندش را حفظ کرد . رئال مادرید با چهار گل ، توانست که سویا را مغلوب کند و یادآور رئال مادرید 121 گله بود .
رئال با این که عناصر اصلی خود نظیر ژابی ، واران ، خدیرا و اوزیل را با فکر بازی با یونایتد رزرو کرده بود ، بازی را ویرانگر شروع کرد که بنزما روی موقعیت دروازه خالی ، از روی خط دروازه گلزنی کرد تا انتقام دروازه خالی که هفته قبل خراب کرد را بگیرد .
چند دقیقه بعد این کریستیانو بود که با یک شوت سرکش و تماشایی ، دروازه حریف را گشود تا استارت شب تماشایی خود را بزند . او با این گل تماشایی خودش را برای بازی با فرگوسن در یونایتد گرم کرد .
رئال در کل تیم صاحب میدان بود هر چند که سویا سعی می کرد که از تک اشتباه های خط دفاع رئال استفاده کند و موقعیت بسازد . اما دیگو لوپز با آرامش توپ ها را دفع کرد تا رئال با خیالی راحت به کارش ادامه دهد .
در نیمه دوم ، کریستیانو خیلی زود از اشتباه خط دفاعی سویا استفاده کرد ، از میان دو بازیکن سرخپوش گذشت و به زیبایی دروازه بتو را گشود تا دومین گل شبش را به ثمر برساند .
گل دوم رئال نیز در دقیقه 58 روی یک ضد حمله عالی شروع کرد . کریستیانو که با سرعت جلو می آمد ، توپ را به هیگوائین داد تا ال پیپیتا یک پاس گل عالی ، توپ را برای ستاره پرتغالی بفرستد . کریستیانو با این هت تریک بی تردید ، همه بدن فرگوسن را به رعشه انداخت .
اخراج بی دلیل هیگوائین باعث شد که بازی تا حدودی به نفع سویا پیش ببرد هر چند که نگردو چند موقعیت عالی را از دست داد تا نشان دهد که هر کاری کند نمی تواند که به تیم سابقش گل بزند . اما اخراج مادورو از سویا ، دوباره بازی را به نفع رئال برگرداند هر چند که طبیعتا رئالی که کایخون و موراتا به جای کریستیانو و بنزما به آن تزریق شده بود ، به شدت قوای تهاجمی اش کمتر شده بود و انتظار نمی رفت که بتواند فاصله را بیشتر کند .
بالاخره روی یک ضد حمله ، مانو از حضور بازیکن متوسطی نظیر آلبیول در خط دفاع رئال استفاده کرد و گلزنی کرد ، بی تردید واران مصدوم هم هنوز چند پله از او بالاتر است . در حقیقت رئال در این دقایق با حضور په په با پنج مدافع در زمین حضور داشت اما این هم باعث باز نشدن دروازه دیگو لوپز در دقایق پایانی نبود .
در هر صورت در این بازی کریستیانو باز هم نشان داد که یک ابر ستاره واقعی است که بی توجهی مراسم توپ طلا به او ، نه تنها چیزی از او کم نمی کند ، بلکه این مراسم را کم ارزش می کند . کاکا نیز عملکرد قابل قبولی داشت تا نشان دهد که روند سه سال گذشته را حفظ کرده است : یک بازیکن خوب در مقابل تیمهای درجه دو و یک بازیکن افتضاح در بازیهای بزرگ . به هر صورت انتظار می رود که مورینیو در بازیهای به ظاهر کم اهمیت لیگ ، باز هم همین قدر جسور عمل کند و از استفاده از سیستم های تدافعی مقابل تیمهای درجه دو لالیگا بپرهیزد . حالا رئال باید آماده ویران کردن منچستر در روز چهارشنبه شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 7:40 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 123173
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1